Victoire

We want a global release of Grand Kingdom on PSVita and PS4.

Cette pétition a abouti avec 49 signatures !

~~ENGLISH~~
This game has everything to be a huge success in Japan:
Good music, gorgeous setting and character design. A dynamic, pleasant and different gameplay with a original scenario which make it a unique tactical RPG.
Grand Kingdom is a part of these great Japanese games that make the rest of the world jealous and players dreaming about a physical (or at least a digital) worldwide release.
We can feel it, we can see it, the urge to play this game from many countries.
Spike Chunsoft, you can fulfill that dream, you have already released a lot of fantastic games worldwide such as:
Danganronpa, The Witcher, Conception II, Hotline Miami
Let's fight ! Let's expand our Kingdom ! And glory to the PS Vita !.
(If it's possible french, spanish, italian, german and english translations)
Video Gameplay, Characters and Menu

~~FRANCAIS~~
Ce jeu regroupe ce qu'il faut pour un être énorme succès au Japon.
De la bonne musique, des décors et un character design extraordinaire. Un gameplay dynamique, plaisant et différent des autres RPG tactique ainsi qu'un bon scénario.
Grand Kingdom fait partie de ces jeux japonais que le monde envie et
dont nous, joueurs, souhaitons une sortie mondiale physique( de préférence) voire digital.
On le voit, on le sent l'entrain de differents pays pour ce jeu.
Spike Chunsoft vous pouvez répondre à cette attente, vous avez déjà édité de très bons jeux qui ont fonctionné chez nous: Danganronpa, The Witcher, Conception II, Hotline Miami, Disgaea
Menons la Guerre!! Aggrandissons notre royaume!! et Gloire à la PSVita.
(Si possible des traductions en Français, Espagnol, Italien, Allemand et Anglais )
Video sur le Gameplay, Personnage et menu

~~Português~~

"Esse jogo tem tudo para ser um grande sucesso no Japão: Boa música, belos cenários e designs de personagem. Uma jogabilidade dinâmica, agradável e diferente com uma história original que o transforma em um RPG tático único.

Grand Kingdom faz parte desses ótimos jogos japoneses que deixam o resto do mundo com inveja e jogadores sonhando por um lançamento físico (ou ao menos digital) mundo afora.

Podemos sentir, ver, a necessidade de jogar esse título vindo de muitos países. Spike Chunsoft, você pode realizar esse sonho, você tem lançado diversos jogos fantásticos mundialmente como: Danganronpa, The Witcher, Conception II e Hotline Miami. Vamos lutar! Vamos expandir nosso Reino! E dar esta glória ao PSVita! (se possível em traduções para francês, espanhol, italiano, alemão e inglês)."
Gameplay ,Caráter e cardápio

Nastassia compte sur vous aujourd'hui

Nastassia IBO a besoin de votre aide pour sa pétition “Spike Chunsoft: We want a global release of Grand Kingdom on PSVita and PS4.”. Rejoignez Nastassia et 48 signataires.