I need justice for my dog, a farmer shot him for being on his property and He kill him

0 personas firmaron. ¡Ayuda a conseguir 1,000!

my dog ​​Golden Retriever was not a hunter we never tried to be one. It was a friendly dog ​​that played and protected cats, children, calves, cows, now at what moment my dog ​​became a hunter in a few hours? because he had never left home, never been ripped off, it was only the fault of the female dog of my worker who did not sterilised and she went on heat , my dog ​​followed the female dog and that's where the farmer shot her, there is no evidence that he killed the cattle he just walked around, other farmers saw my dog ​​and said in the distance is a friendly dog ​​only they did not see the identification, it is necessary to kill my dog ​​for supposing that he ate the cattle? the farmer killed him for suppositions and my dog ​​named Boss had identification and telephone number, it is a farm next to our farm, they killed him without thinking that behind there is a family destroyed by his death, we want justice!

mi perro Golden Retriever no era cazador jamás intentamos que fuera , era un perro amistoso que jugaba y protegía a los gatos , niños ,terneros, vacas , ahora en que momento mi perro se volvió cazador en unas horas? porque el nunca había salido de casa, jamas se había arrancado , solo fue por la culpa de la perra de mi trabajador a la que no operaron y ella entró en celos , mi perro siguió a la perra y es ahí donde el granjero le disparó , no hay pruebas que el matara el ganado el solo paseaba por ahí , otros granjeros vieron a mi perro y dijeron a lo lejos es un perro amistoso solo que no vieron la identificación , es necesario matar a mi perro por suponer que se comió el ganado ? el granjero lo mato por suposiciones y mi perro llamado Boss tenía identificación y número de teléfono, es una granja al lado de la granja nuestra , lo mataron sin pensar que atrás hay una familia destrozada por su muerte , queremos justicia !!