Petición cerrada

Esta petición ha conseguido 29 firmas

ENGLISH

Terry Gilliam is one of the most relevant and creative filmakers of our time. His filmography is an important reference for many artists across the world, and his portrait of imaginative individuals fighting against the impositions of sociopolitical and philosophical structures has been a source of inspiration for generations.

However, at the time of writing, Sony Pictures has not yet announced the release of his latest film, The Zero Theorem, in several European countries. Terry Gilliam's fans across the Scandinavian countries and Spain would love a theatrical release of this film, but Sony Pictures seems reticent to do so.

Sign this petition to convince Sony Pictures to release this film in Scandinavian and Spanish cinemas, so that the fans can enjoy his latest work.

Thank you.

ESPAÑOL

Terry Gilliam es uno de los directores de cine más creadores y relevantes de nuestro tiempo. Su filmografía es una referencia importante para artistas de todo el mundo, y su retrato de individuos imaginativos, en pugna contra las imposiciones de estructuras sociopolíticas y filosóficas, ha sido una fuente de inspiración durante generaciones.

Sin embargo, por el momento, Sony Pictures aún no ha anunciado el estreno de su última película, The Zero Theorem, en diversos países europeos. Los fans de Terry Gilliam en los países escandinavos y España querrían ver esta película en los cines, pero por el momento Sony Pictures parece reticente.

Firma esta petición para convencer a Sony Pictures de que estrene esta película en cines españoles y escandinavos, y que los fans de estos países podamos disfrutar de su última obra.

Gracias.

Hoy: Sergio cuenta con tu ayuda

Sergio Lifante Mira necesita tu ayuda con esta petición «Sony Pictures Releasing: Please make a theatrical release of Terry Gilliam's "The Zero Theorem" in Scandinavian and Spanish cinemas.». Únete a Sergio y 28 personas que ya han firmado.