Si a la BulliFoundation de Ferran Adrià a Cala Montjoi

Si a la BulliFoundation de Ferran Adrià a Cala Montjoi

Esta petición ha conseguido 498 firmas

Thomas Spieker ha iniciado esta petición dirigida a Ajuntament de Roses y
PLEASE, SAY 'YES' TO FERRAN ADRIÀ'S BULLIFOUNDATION IN CALA MONTJOI Roses, l'Alt Empordà, les comarques gironines i tot Catalunya estan a punt de perdre un equipament únic al món sencer, que convertiria la vila, la comarca, la província i tot el país en el centre de la gastronomia d'avantguarda de tot el mon. Cal mobilitzar a polítics, emprenedors, gent de la cultura i qualsevol ciutadà que creu en l'impuls de la iniciativa, per donar el més ampli suport possible al projecte. Roses, the region of the Alt Empordà and even the whole country of Catalonia are about to loose the implementation of an initiative, that would make Cala Montjoi the centre of avant-garde cuisine in the entire world. It is therefore necessary to push politicians, entrepreneurs, cultural activists and all citizens who believe in the advantages of the proposal, to grant their unlimited support to the project. Els signants d'aquesta petició insten a Ferran Adrià i a la classe política perquè mantinguin encesa, amb els mitjans que siguin necessaris, la flama d'un projecte únic que no pot quedar relegat pels advertiments irracionals (i qüestionats per experts de renom internacional) d'uns ecologistes que clarament estan sota sospita d'haver triat la seva oposició per motius propagandístics més que per veritables raons de conservació de l'entorn. The signatories of this petition urge Ferran Adrià and all local, regional and national politicians, to use whatever means they consider necessary in order to maintain alive the flame of this unique project and to protect it from the irrational attacks (questioned by many international experts) coming from an insignificant minority of environmentalists who are suspicious of having chosen their opposition for reasons that have more to do with their profile than with their goal to protect the environment. Per a més informació, us preguem visitar la pàgina FACEBOOK amb el mateix títol.For more information, please refer to the FACEBOOK page under the same name/title.https://www.facebook.com/sibullifoundationacalamontjoi/

Petición cerrada

Esta petición ha conseguido 498 firmas