Vitória

8 meses co cancro e sen tratamento. 8 meses con con cáncer y sin tratamiento

Este abaixo-assinado foi vitorioso com 1.016 apoiadores!

GALEGO :

O meu amigo Braulio ten cancro ( de próstata). Detectáronllo en outubro de 2019. A día de hoxe aínda non lle comezaron coa Radio. Leva interposto un feixe de recursose queixas. Para colmo, entérase que outra persoa con cancro dun seguro médico privado, nun mes, xa lle comezaron o tratamento na pública, un seguro privado que ten un convenio coa Xunta por carecer dese servizo. El podería ter seguro privado porque é funcionário pero nunca o quixo porque defende a sanidade pública. Así se lle recompensa a súa coerencia e compromiso. Así se privatiza a sanidade pública, dándolle prebendas aos que están na privada. SOLUCIÓN XA!

Castellano:

Mi amigo Braulio tiene cancer ( de próstata). Se lo detectaron en octubre de 2019. A día de hoy, aún no le empezaron con la Radio. Ha interpuesto muchos recursos y quejas. Para colmo, se entera que otra persona con cáncer de un seguro privado, ya le empezaron el tratamiento en la sanidad pública debido a que la Xunta tiene un convenio con ese seguro médico que carece de ese servicio. El también podría tener ese seguro privado médico porque es funcionario jubilado pero nunca lo quiso por su defensa de la sanidad pública. Así se le recompensa su coherencia y compromiso. Así se privatiza la sanidad pública, dándole prebendas a los que se apuntan a la privada. SOLUCIÓN YA!

CASTELLANO:

Versión en Castellano: Bráulio Amaro

Las políticas del PP conducen a esto.

Una crónica del paciente 469164

Soy Braulio Amaro Caamaño ( nº historia clínica 469164 ), enfermo de cancer de próstata.

El 17 de Octubre me fué comunicada la presencia de un tumor en la próstata después de la realización de la biopsia.

Urología inicia el procedimiento habitual en estos casos: Tratamiento hormonal,Resonancia Magnética y Gammagrafía.

Después de bastantes demoras y con las correspondientes reclamaciones presentadas, llegamos al 23 de Diciembro de 2019, Urología me comunica que efectivamente tengo cancer de próstata y que debo iniciar tratamiento de Radioterapia en el H. del Meixoeiro en el Servicio de Oncología Radioterápica, solicitando que se me haga una PET Colina y se me asigna una doctora del Servicio para mi seguimiento.

Otra vez demoras en la realización de la PET, atribuíbles, como las anteriores, al Sergas. Otra vez a presentar reclamación para que se me realice la PET.

Una vez realizada la PET, realización de un TAC de simulación para iniciar el tratamiento.

El 12 de Marzo soy citado para consulta en el Servicio del Hospital del Meixoeiro. En esta consulta se me informa que, además del cancer en la próstata, aparecen afeccións metastáticas en la cabeza del fémur izquierdo y en vértebra ye que precisan contrastar con Medicina Nuclear sobre la conveniencia de iniciar el tratamento de Radioterapia.

El 13 de Marzo se me comunica telefonicamente que realizada la consulta desisten del tratamento y se me indica que contacte con Urología del Hospital A. Cunqueiro. Solicito cita y soy convocado para el 1 de Abril.

En esta consulta se me indica que realizada unha consulta con Oncología Médica del A. Cunqueiro, tengo que acudir el día 2 de Abril a consulta presencial en Oncología Médica.

En esta consulta se me informa y analizan las distintas posibilidades de tratamiento, decantándose por la reanudación del tratamiento de Radioterapia pero tiene que consultarlo con el Servicio de Radioterapia del Meixoeiro.

El 6 de Abril se me comunica telefonicamente que hay plácet de los 2 Servicios para iniciar el tratamiento y ya está solicitado formalmente el inicio de este.

El 8 de Maio soy citado para consulta en Oncología de el Meixoeiro, en la misma se me indica que tengo que realizar de nuevo el TAC de simulación y que el tratamiento será en 2 fases para tratar las afecciones primera la zona da próstata y en la segunda las afecciones metastáticas.

18 de Mayo, realización del TAC de simulación.

A la vista de que no soy citado, llamo al servicio el 29 de Mayo para conecer cuando está previsto el inicio del tratamiento. Se me informa que a estas alturas, está en estudio de Dosimetría para saber el tipo de radiación. Pregunto si hay alguna fecha prevista y me dan como referencia probable el 16 de Juño.

Presentada reclamación ante el Sergas el 31 de Mayo , a día de hoy, sin contestación.

Como si fuese un sarcasmo, tenemos que leer en el Faro de Vigo del 17 de Mayo : “El Chuvi logra mantener el tratamiento a todos los pacientes con cáncer durante la pandemia

Oncología extrema las precauciones para atender "al 100%" de los enfermos”.

Sólo pido que me traten como un ciudadano normal sin necesidad de enchufes.... y que destinen los recursos necesarios para atender a la ciudadanía con garantías.

Resulta obvio que, independientemente de la situación de emergencia sanitaria provocada por el Covid 19, un cancer, si no se trata a tiempo, tiene un final anunciado.

Espero no estar en esa fase, somos personas y no números en una estadística.

Vigo 6 de Juño de 2020

Galego

Bráulio Amaro

As políticas do PP conducen a isto.

Unha crónica do paciente 469164

Son Braulio Amaro Caamaño ( nº historia clínica 469164 ), enfermo de cancro de próstata.

O 17 de Outubro foime comunicada a presencia dun tumor na próstata despois da realización da biopsia.

Uroloxía inicia o procedemento habitual neste casos: Tratamento hormonal,Resonancia Magnética e Gammagrafía.

Despois de bastantes demoras e coas correspondentes reclamacións presentadas, de chegamos ao 23 de Decembro de 2019, Uroloxía me comunica que efectivamente teño cancro de próstata e que debo iniciar tratamento de Radioterapia no H. do Meixoeiro no Servizo de Oncoloxía Radioterápica, solicitando que se me faga unha PET Colina e se me asigna unha doutora do Servizo para o meu seguimento.

Outra vez demoras na realización da PET, atribuíbeis como as anteriores ao Sergas. Volta a presentar reclamación para que se me realice a PET.

Unha vez realizada a PET, realización dun TAC de simulación para iniciar o tratamento.

O 12 de Marzo son citado para consulta no Servizo do Hospital do Meixoeiro. Nesta consulta se me informa que aparte do cancro na próstata aparecen afeccións metastáticas na cabeza do fémur esquerdo e en vértebras e que precisan contrastar con Medicina Nuclear sobre a conveniencia de iniciar o tratamento de Radioterapia.

O 13 de Marzo se me comunica telefonicamente que realizada a consulta desisten do tratamento e se me indica que contacte con Uroloxía do Hospital A. Cunqueiro. Solicito cita e son convocado para o 1 de Abril.

Nesta consulta se me indica que realizada unha consulta con Oncoloxía Médica do A. Cunqueiro, teño que acudir o día 2 de Abril a consulta presencial en Oncoloxía Médica.

Nesta consulta se me informa e analizan as distintas posibilidades de tratamento, decantándose pola reanudación do tratamento de Radioterapia mais ten que consultalo co Servizo de Radioterapia do Meixoeiro.

O 6 de Abril se me comunica telefonicamente que hai plácet dos 2 Servizos para iniciar o tratamento e xa está solicitado formalmente o inicio deste.

O 8 de Maio son citado para consulta en Oncoloxía do Meixoeiro, na mesma se me indica que teño que realizar de novo o TAC de simulación e que o tratamento será en 2 fases para tratar na afeccións primeira a zona da próstata e na segunda as afeccións metastáticas.

18 de Maio, realización do TAC de simulación.

Á vista de que non son citado, chamo ao servizo o 29 de Maio para coñecer cando está previsto inicio do tratamento. Son informado que nesta altura está en estudio de Dosimetría para saber o tipo de radiación. Pregunto se hai algunha data prevista e danme como referencia probábel o 16 de Xuño.

Presentada reclamación ao Sergas o 31 de Maio , a día de hoxe sen contestación.

Como se fora un sarcasmo, temos que ler no Faro de Vigo do 17 de Maio : “El Chuvi logra mantener el tratamiento a todos los pacientes con cáncer durante la pandemia

Oncología extrema las precauciones para atender "al 100%" de los enfermos”.

Só pido que me traten coma un cidadán normal sen necesidade de enchufes.... e que destinen os recursos necesarios para atender á cidadanía con garantías.

Resulta obvio que, independentemente da situación de emerxencia sanitaria provocada polo Covid 19, un cancro se non se trata a tempo ten un final anunciado.

Espero non estar nesa fase, somos persoas e non números nunha estatística.

Vigo 6 de Xuño de 2020

Hoje: antonio está contando com você!

antonio ricon precisa do seu apoio na petição «Sergas, Xunta de Galiza: Cuidados curativos do cancro. Crónica do paciente 469164, Braulio Amaro.». Junte-se agora a antonio e mais 1.015 apoiadores.