Petition Closed
Petitioning Regierung von Kazan/Russland Metshin Ilsur Raisovich and 2 others

Regierung von Kazan/Russland: Die Tötung von Strassentieren muss beendet werden

Supporters

Unter dem Deckmantel einer Kastrationsaktion, sollen 8815 Hunde und Katzen gefangen werden. Schon jetzt steht fest, das davon 79 % getötet werden sollen.
Eine Ausschreibung für Firmen oder Einzelpersonen findet gerade statt, bevor die Ausschreibung endet steht bereits fest wer den Zuschlag erhält! Aktuell werden Tiere getötet, erstickt, erschlagen oder vergast. All das ist billiger als vernünftig zu kastrieren und schon jetzt wurden Berge von Tierkadavern gefunden, auch Welpen waren darunter.
Es werden bis zum Jahresende rund 300000€ von der Regierung investiert, offiziell sollen davon 8815 Tiere gefangen, kastriert, geimpft und wieder freigelassen werden! Kranke Tiere sollen medizinisch versorgt werden! Die aktuellen Bilder und Berichte von Tierschützern vor Ort sagen etwas anderes!

Под прикрытием акции кастрации ,должны более 8815 собак и кошек быть пойманы.Уже сейчас установленно ,что из этого числа 79% будут убиты.

Тендер для организаций и отдельных лиц уже открыт,но уже заранее запланировано кто получит контракт.

На данный момент животных убивают,травят,забивают и травят газом.Всё это дешевле чем ответственно кастрировать и уже сейчас находят горы трупов животных,среди них находились и щенки.

До конца года правительство выделяет почти 300 000евро ,официально должны быть пойманы 8815 животных,кастрированы,привиты и снова выпущенны на свободу!Больные животные должны получить медицинскую помощь!Актуальные снимки и репортажи от зоозащитников на месте рассказывают о совсем другом!

Government of Kazan/Russia: Killing of street animals must be stopped

Petition of

Hundehilfe-Russland

Under the pretense of wanting to neuter dogs and cats, there is a plan to trap 8,815 animals. But it has been revealed, that 79 % of these dogs and cats will be killed.
An open competitive bidding for companies or individuals to trap the animals is underway. However, it is already decided, who will get the contract. Currently, animals are killed. Many are choked, battered to death, or gassed. Unfortunately, killing cats and dogs is cheaper than neutering. Piles of carcasses has been found already. Even puppies were not spared. Until the end of this year 'officially` the government is investing 300.000 Euro to catch, neuter, vaccinate and to release 8,815 animals. '`Officially' sick animals will be taken care of and getting the needed medical help.
But the current pictures and reports taking and published by the local animal welfare activists reveal the real plan.

The petition in finnish:

Kazanin hallinnon on lopetettava katukoirien ja -kissojen tappaminen

Vetoomus: Hundhilfe-Russland

Kazanissa Venäjällä pyydystetään 8815 eläintä sterilisointitempauksen nimissä. On kuitenkin palajastunut, että 79 % näistä eläimistä tullaan tappamaan.

Avoin tarjouskilpailu siitä, mikä taho saa toimeksiannon, on juuri käynnissä. Päätös sopimuksen saajasta on kuitenkin jo tehty. Eläimiä tapetaan paraikaa. Menetelminä käytetään tukehduttamista, kuoliaaksi hakkaamista ja kaasua. Valitettavasti kissojen ja koirien tappaminen on halvempaa kuin sterilisointi- ja kastraatioleikkaukset. Ruumiskasoja on löytynyt, eikä pentujakaan ole säästetty.

Tämän vuoden (2013) loppuun mennessä hallitus on "virallisen" tiedonannon mukaan aikeissa sijoittaa 300 000 euroa 8815 eläimen pyydystämiseen, rokottamiseen, leikkaamiseen ja uudelleen vapauttamiseen. Virallisen tiedon mukaan sairaista eläimistä pidetään huolta ja niille annetaan tarvittava lääketieteellinen apu. Mutta paikallisten eläinsuojelijoiden julkaisemat tuoreet valokuvat ja raportit paljastavat toisenlaisen totuuden.

Letter to
Regierung von Kazan/Russland Metshin Ilsur Raisovich
President Claude-Louis GALLIEN (FRA)
First Vice-President Oleg MATYTSIN (RUS)
Ladies & Gentlemen,

the SUMMER UNIVERSIADE 2013 in KAZAN is the game of 7.000 killing dogs an cats!

The world is looking of you!

Please say NO to the massaker!

Have you no respect for life?
We encourage you hereby to prevent the killings and find us a good solution!