Süheyla TaşcıerIstanbul, Türkiye
Sep 3, 2021

Sağlıkta çığır açan kazanımımızın kapısına vurulan kilit açılmalı. Pandemi belası ile boğuşurken aşı bekledik dış ülkelerden. Dev kurum varken başka ülkelerde bilim insanlarının çalışmalarının yolunu gözledik.Çin aşısı Sinovaç iki kez vurulduk .çöp oldu. Arkasından 1 Biontech..Yetmedi ikinci Biontech aşı gününü bekliyoruz. Kurumuzu açılmalı ve teknolojinin yeni imkanlarıyla bilim insanlarımızın hizmetine sunulmalı. Ülkeler tarihleriyle vardır. Bizim de çok övünecek kurumlarımız var. Milli mücadele sonrası YOKTAN VAR EDİLDİK.. VARLIK YOKLUĞA DÖNÜŞTÜRÜLMEMELİ.

 

Copy link
WhatsApp
Facebook
Nextdoor
Email
X