Detengan la demolición vieja lonja,patrimonio industrial pesquero para la construccion de aparcamientos.

Petición cerrada

Esta petición ha conseguido 611 firmas

Soledad Bugallo Chouciño ha iniciado esta petición dirigida a Puertos de Galicia y Concello de Malpica (Presidente Puertos de Galica) y

Primer escenario formal de la venta de pescado construido en los años 50 que configura un conjunto con murallón y antigua fabrica de hielo y viviendas. La copa ya desaparecida completaba el conjunto. Queda la estructura al haberse eliminado el diseño interior de bancadas de madera con automatismos. La construcción del puerto durante el pasado siglo aglutino el auge de la pesca de bajura del puerto de identidad litoral. La rehabilitación del conjunto en estado de deterioro podría albergar un equipamiento local multiusos y su aprovechamiento y reciclaje.Exponente de las primeras lonjas modernas pesqueras en un entorno altamente modificado por el proceso urbanizador. Solicitamos su de consideración y aprovechamiento actual y no como lugar de aparcamiento.

...........

Primerio esceario formal da venda de peixe construido nos anos previos dos anos 50. Conxunto de murellón de cachoneria e unha antiga fábrica de xeo e máis vivendas. A copa, derruida, completaba o conxunto. Nestes intres que da estructura o transdormarse o deselo interior – de bancadas de madeira con automatismos). A construcción do porto, “O porto Piollo”durante o século XX agromou o auxe da pesca de baixura nun núcleo cunha forte identidade mariñeira e litoral. A rehabilitación do conxunto, que se atopa nun estado de deterioro e abandono, podería ubicar diferentes equipamenteos locais de diversos usos, ou mesmo outros aproveitamentos e a súa reciclaxe.

Expoñente das primeiras lonxas modernas pesqueiras nunha contorna hoxe altamente modificaca polo proceso urbanizados. Solicitamos a súa consideración e aproveitamente actual. NON a lugar de APARCAMENTO.

Petición cerrada

Esta petición ha conseguido 611 firmas