Victory

Estableixin mesures que permetin accedir al passeig de l'Escullera del Port de Tarragona a persones amb mobilitat reduïda, gent gran o casos excepcionals utilitzant vehicles a motor.

El Port de Tarragona ha tancat al trànsit rodat l'accés al passeig de l'Escullera per tal de millorar la seguretat de "vianants, ciclistes i patinadors que diàriament utilitzen aquestes instal·lacions obertes al públic", en entendre que són col·lectius totalment vulnerables. En fer-ho ha barrat el pas a d'altres col·lectius vulnerables que fins ara podien accedir lliurement a aquest emblemàtic espai de Tarragona.

El Port de Tarragona en repetides ocasions s'ha mostrat solidari amb les persones amb discapacitat, per això suggerim que estableixi mesures que permetin accedir al passeig de l'Escullera del Port de Tarragona a persones amb mobilitat reduïda, gent gran o casos excepcionals utilitzant vehicles a motor.

Demanem que s'estableixin mesures que permetin accedir al passeig de l'Escullera del Port de Tarragona a persones amb mobilitat reduïda, gent gran o casos excepcionals utilitzant vehicles a motor.

Foto: Enxarxa't

This petition was delivered to:

Eduard Boada started this petition with a single signature, and won with 157 supporters. Start a petition to change something you care about.