Victoria
Dirigida a President de l'Autoritat Portuària de Tarragona Port de Tarragona y 1 otro/a

El Port de Tarragona ha tancat al trànsit rodat l'accés al passeig de l'Escullera per tal de millorar la seguretat de "vianants, ciclistes i patinadors que diàriament utilitzen aquestes instal·lacions obertes al públic", en entendre que són col·lectius totalment vulnerables. En fer-ho ha barrat el pas a d'altres col·lectius vulnerables que fins ara podien accedir lliurement a aquest emblemàtic espai de Tarragona.

El Port de Tarragona en repetides ocasions s'ha mostrat solidari amb les persones amb discapacitat, per això suggerim que estableixi mesures que permetin accedir al passeig de l'Escullera del Port de Tarragona a persones amb mobilitat reduïda, gent gran o casos excepcionals utilitzant vehicles a motor.

Demanem que s'estableixin mesures que permetin accedir al passeig de l'Escullera del Port de Tarragona a persones amb mobilitat reduïda, gent gran o casos excepcionals utilitzant vehicles a motor.

Foto: Enxarxa't

Esta petición fue entregada a:

Eduard Boada ha iniciado esta petición con una sola firma, y ha conseguido el objetivo con 156. Inicia una petición para cambiar algo que te importa.

Hoy: Eduard cuenta con tu ayuda

Eduard Boada necesita tu ayuda con esta petición «Port de Tarragona, Ajuntament de Tarragona: Estableixin mesures que permetin accedir al passeig de l'Escullera del Port de Tarragona a persones amb mobilitat reduïda, gent gran o casos excepcionals utilitzant vehicles a motor.». Únete a Eduard y 155 personas que ya han firmado.