0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 2.500!

Español:

La serie La Hermandad de la Daga Negra de la autora J.R. Ward, que se publica en España y en países de Latinoamérica, ha visto interrumpida la continuidad en las publicaciones de los libros, quedando pendiente de traducir el libro treceavo, titulado en inglés The Shadows, puesto que el grupo editorial tiene dificultades en las negociaciones de los derechos de éstos.

Desde España, iniciamos esta petición para reunir firmas y que estos derechos se puedan conseguir y que los fans de estos libros puedan seguir teniéndolos traducidos al español. Por consiguiente, pedimos también la adquisición de la saga spin-off titulada The Black Dagger Legacy, puesto que somos muchos los interesados.

¡Firma y difunde, que J.R. Ward nos oiga!

English:

J.R.Ward's original book saga "The Black Dagger Brotherhood" has been translated to Spanish and published in Spain and several South American countries until the past 2015. The book 12 "The King" has been the last one to be translated and published in 2016, despite the original English version was published in United States in 2014.

The translation and publishing of the following three books of the series ("The Shadows", "The Beast" and "The Chosen") has been affected by constant retards. Finally, a few days ago, the fans have been informed that the process has been interrupted until the 2018, due to unknown difficulties with the negotiation of the rights of translating between the Spanish publishing house and the American.

From Spain, we start this request to gather the signatures and support in order to obtain these rights to keep translating the book series, and therefore the thousands of fans could read their favourite books in Spanish.

Accordingly to the previously exposed, we also request for the spinoff series "The Black Dagger Legacy" published in USA since 2015 to be translated to Spanish.

Sign and spread the word. May J.R.Ward hear us!

Hoy: Patricia cuenta con tu ayuda

Patricia Vázquez necesita tu ayuda con esta petición «Penguin Group (USA): Request to obtain the rights to translate to Spanish "The Black Dagger Brotherhood"JR Ward». Únete a Patricia y 1.787 personas que ya han firmado.