Få styr på kattene Odsherred Kommune!

0 have signed. Let’s get to 500!

KÆRE ODSHERRED KOMMUNE
Det er nu på tide, at I får styr på de mange vildkatte og herreløse katte vi har i Odsherred. I har endnu ikke svaret på Kattens Værn's ansøgning om, at de vil hjælpe med at indfange, neutralisere og få styr på de mange katte, som der bliver flere og flere af.
Det koster kun fra 60.000-100.000 kr. om året for kommunen, at få Kattens Værn til at hjælpe - afhængig af hvor mange katte og størrelsen på kommunens areal.

Jeg vil foreslå I siger ja til denne ordning, hvor Karla og det nye Karla Kattehjem selvfølgelig vil hjælpe til.

Vi afholder derfor en demonstration foran rådhuset i Højby, hvor I holder til, og her vil vi fortælle jer vores holdninger til, at I blot ignorer det her meget store problem!

Hvis I inviterer til møde - måske i fællesskab med Kattens Værn - så er jeg villig til det. Ellers ses vi 1. maj, hvor jeg håber jeg kommer med en masse, der ikke mener det er i orden, at lade katte lide og at lade problemet vokse sig større og større!

Med venlig hilsen
Kasper Martlev - formand for foreningen Karla og stifter af det nye akutte Karla Kattehjem

FACTS
• Kommunen har aldrig betalt for, at få styr på kattene!
• Det vil koste kommunen ca. 60-100.000 kr. at få styr på kattene via Kattens Værn
• Private har betalt i flere år til Kattens Værn for at få hjulpet bare lidt af kattene
• Hvert år kommer der flere katte til, da kommunen vælger ikke at hjælpe og folket i Odsherred ikke tager ansvar, og får kattene
• På blot syv år kan et kattepar og deres yngel i teorien producere hele 420.000 killinger

SOMMERHUSEJERE OG FASTE BEBOERE SKAL TAGE ANSVAR
Det er ikke nok med, at kommunen begynder at betale til Kattens Værn, men bestemt også at katteejere og folk der fodrer kattene tager ansvar. Sørg for de katte du har med at gøre bliver neutraliseret, så vi undgår og DU undgår endnu flere katte!
I den forbindelse vil Karla tage på en lille Odsherred Tourné for at fortælle om det store problem - Det vil ske fra starten af februar indtil denne demonstration er afholdt.

SKRIV UNDER
Det er vigtigt vi får så mange underskrifter som muligt, så kommunen kan se hvor mange der bakker op! Skriv under på, at kommunen skal til at betale Kattens Værn for at de får styr på de mange herreløse katte i Odsherred.

Deltag i demonstration her: https://www.facebook.com/events/1988158241212236/

KÆRE KATTEVENNER
Jeg håber at se en masse "kamklare" kattestøtter, som vil være med til at blæse Odsherred Kommunes bygninger omkuld med vores råben, at vi skal hjælpe kattene NU. Der vil være mulighed for at lave sine egne skilte til demonstrationen, da jeg sørger for pap, tudser m.m. Der vil blive serveret kaffe og sodavand, som jeg selv sponserer. Husk at dele med alle jeres venner og hvis der er folk, som ikke går godt, måske gravide eller ældre, så sørger jeg for stole til jer. VI SES - FOR KATTENES SKYLD ♥

Se mere om Karla på www.karla.life og det nye akutte kattehjem www.karlakattehjem.dk

Today: Karla is counting on you

Karla needs your help with “Odsherred Kommune: Få styr på kattene Odsherred Kommune!”. Join Karla and 422 supporters today.