Victoria

¡La petición ha conseguido su objetivo gracias a 4.360 firmas!

Sobre el full parroquial del diumenge 28 d’octubre del 2017 de la parròquia de Sant Bartomeu i Sant Jaume de Nules, les associacions que signen aquest manifest expressen:

Les associacions que signen aquest manifest expressen:
Agraïm el coneixement profund de la diversitat familiar, de les característiques sexuals, de l'orientació sexual, de la identitat de gènere i de l'expressió de gènere que es té a la parròquia dirigida per Mn. Esteban Badenes.
Però ens entristeix molt i ens indigna el fet que una persona tan formada i socialment reconeguda i respectada a Nules escriga aquestes paraules plenes d'odi cap a la diversitat familiar i cap a les persones que vivim la sexualitat fora del que ell considera "normal", ell que viu la sexualitat i la diversitat des del vot de castedat i ens vol donar lliçons del que és "normal".
Ens continua entristint i indignant el seu atac cap a l'escola pública, l'escola de totes i tots, on les persones que hi treballen (excepte els i les mestres de religió) són professionals que han aprovat una oposició avalada per les lleis públiques i on les persones que la representen són una representació de la societat, el Consell Escolar.
Ens entristeix i ens indigna que aquest escrit també ataca la ciència pels seus avanços en aconseguir que les persones amb dificultats reproductives puguen formar una família.
No podem permetre que existisquen escoles on s’adoctrine els xiquets i xiquetes en uns valors que s'allunyen de la realitat social, on es promoga l'odi, la LGTBIfòbia, el racisme, la xenofòbia i el sexisme.
No volem tornar al feixisme (o al nacionalcatolicisme, com ells el definien), que és el que fomenten aquest tipus de declaracions.
Lluitem per una educació on la tolerància i la dignitat de totes les persones siga la normalitat, no callarem davant d'escrits com aquests.
I recordem al mossén Esteban Badenes que, a pesar d'haver-ho eliminat d’Internet, denunciarem aquest fet davant la fiscalia de delictes d'odi.

Hoy: Plataformas firmantes manifiesto cuenta con tu ayuda

Plataformas firmantes manifiesto necesita tu ayuda con esta petición «Obispo Diócesis Segorbe-Castellón: Rechazo de las declaraciones del Párroco de Nules respecto a la familia y diversidad». Únete a Plataformas firmantes manifiesto y 4.359 personas que ya han firmado.