
Poul KattlerCopenhagen, Denmark
Oct 2, 2018
Vi har besøg af ÖBB's nattogschef Kurt Bauer på torsdag ved et stort anlagt offentligt møde i Indre Bys Kulturhus kl. 19.30.
Mødet handler om klima, luftfart og tog, og arrangeres af en række danske organisationer.
Hvis der er en politiker til stede, vil vi forsøge at overrække underskrifter fra denne (og de to koblede svensk-sprogede og engelsk-sprogede indsamlinger). Og vi skulle gerne nå de 25.000.
Så hjælp lige med en sidste indsats, så vi når målet!
Copy link
WhatsApp
Facebook
Nextdoor
Email
X