Petition Closed

El ministre Wert i el Govern espanyol volen reintroduir les curses de braus a Catalunya. Al davant s'hi trobaran un poble que ho impedirà amb una cadena humana que encerclarà la Monumental. NO PASSARAN!

Letter to
Ministre WERT i el Govern espanyol del PP
El 28 de juliol del 2010 el Parlament de Catalunya aprovà la Iniciativa Legislativa Popular PROU, que va significar la fi de les curses de braus a Catalunya. La seva aprovació va ser una victòria de la ciutadania, que va impulsar la iniciativa, i dels drets dels animals.

Tres anys més tard el ministre del Govern espanyol José Ignacio Wert vol imposar de nou les curses de braus a Catalunya. Pretén aprovar una llei mitjançant la qual les curses de braus siguin declarades bé d'interès cultural a tot l'Estat espanyol. D'aquesta manera quedaria sense efecte la llei que aprovà el Parlament de Catalunya i les curses de braus tornarien a Catalunya. El ministre ha accelerat tots els tràmits de la iniciativa i vol que las corridas tornin aquest setembre a Catalunya.

El poble de Catalunya i els seus representants, en exercici de la seva sobirania, han decidit acabar amb l'espectacle de la tortura Animal que són les curses de braus a Catalunya. No permetrem que tornin, seria un atac a la sobirania de Catalunya i als drets dels animals. Que sàpiguen Wert i Rajoy que si ho intenten s'hi trobaran un poble al davant, que pacíficament i democràtica ho impedirà, encerclant la plaça de toros de la Monumental amb una cadena humana.

NO PASSARAN! ENCERCLEM LA MONUMENTAL