Ministerio de fomento: arranxen o firme da nacional 540 Ourense-Lugo XA!!!!

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 7.500!

A estrada N-540 une dúas capitais de provincia do interior de Galicia, Lugo e Ourense, pasando por varias localidades (Chantada, Taboada e a Barrela...). O seu firme atópase nun estado lamentable, poñendo en perigo a seguridade dos seus usuarios. A gran cantidade de baches e desconchados deteriora os neumáticos e sistemas de amortiguación dos vehículos e afecta notablemente á seguridade na condución. O recheo dos baches que fai periodicamente o persoal de mantemento aguanta moi pouco e ten ademais un efecto negativo: a gravilla que solta rompe con frecuencia focos e parabrisas.

Esta é unha proba máis do abandono por parte das administracións que sufrimos os que vivimos no interior de Galicia, que pagamos impostos igual que os demáis.

Polo tanto, esiximos firmemente que as administracións responsables desta vía e os políticos que están á fronte delas, arranxen canto antes unha estrada  que ten moitos usuarios e categoría nacional.

Hoy: Xosé Antón cuenta con tu ayuda

Xosé Antón Domínguez necesita tu ayuda con esta petición «Ministerio de Fomento: Ministerio de fomento: arranxen o firme da nacional 540 Ourense-Lugo XA!!!!». Únete a Xosé Antón y 5.198 personas que ya han firmado.