Petition Closed
Petitioning Meritxell Ruiz and 2 others

NO AL TANCAMENT DE LÍNIES EDUCATIVES A L'ESCOLA DE SANT FELIU DE LLOBREGAT

Des de l'Assemblea de la comunitat educativa formada per AMPA's, mestres, associacions de veïns i sindicats de Sant Feliu de Llobregat:

Demanem el teu suport per lluitar contra el tancament de línies educatives a la nostra ciutat.

En aquests moments tot indica que l'escola pública Miquel Martí i Pol veurà eliminada una de les dues línies de P3 a partir del proper curs 2016 – 2017. Aquest tancament suposaria una rebaixa de la qualitat educativa i la pèrdua de llocs de feina en el sector.

Actualment, amb vint-i-cinc nens a l'aula, cada nen disposa d'una mitjana de dos minuts i vint-i-quatre segons d'atenció individual per cada hora de classe. La nostra lluita va encaminada a la millora de la qualitat de l'ensenyament tractant de rebaixar el nombre de nens per classe. Trobem injust que l'augment de la natalitat marqués un augment del nombre de nens per classe en el seu moment i que ara, amb un descens de la natalitat, en compte de reduir el nombre de nens per aula, la mesura sigui tancar línies de les escoles públiques.

Lluitem també per preservar la llibertat de les famílies a l’hora de triar el centre d’ensenyament dels seus fills i filles.

Si us plau, signa la nostra petició i demana-li a Meritxell Ruiz, Consellera d'Educació de la Generalitat de Catalunya, que no elimini cap línea de P3 a la nostra ciutat.

T'agrairíem que fessis extensiu el missatge als teus contactes.

Moviment Social Sant Feliu es mou.

This petition was delivered to:

Moviment Social Sant Feliu es mou started this petition with a single signature, and now has 2,038 supporters. Start a petition today to change something you care about.

Not sure you want to sign? Your signature matters!