Stop the use of Palm Oil in Aldi stocked products

0 have signed. Let’s get to 2,500!

I am a regular customer of Aldi's and recently I have been dismayed to discover how many of the products they stock include Palm Oil. I expect this is the case in most supermarkets but as an Aldi customer this petition is aimed at them. The devastation of the Indonesian and Malaysian rainforests continues unabated, in the last 20 years, over 3.5 million hectares of Indonesian and Malaysian forest have been destroyed to make way for palm oil. These rainforests are home to 80 endemic species and some of the world’s most endangered wildlife such as the orangutan, elephant and tiger. Palm Oil plantations result in the death of 6,000 orangutans a year. Please sign my petition to request that Aldi stop stocking products that include Palm Oil. Take action today before it's too late!

Je suis un client régulier d'Aldi et récemment j'ai été consterné de découvrir combien de produits qu'ils stockent incluent l'huile de palme. Je m'attends à ce que c'est le cas dans la plupart des supermarchés, mais comme un client Aldi cette pétition est destinée à eux. La dévastation des forêts tropicales indonésiennes et malaisiennes se poursuit sans relâche, au cours des 20 dernières années, plus de 3,5 millions hectares de forêt indonésienne et malaisienne ont été détruits pour faire place à l'huile de palme. Ces forêts tropicales abritent 80 espèces endémiques et quelques-unes des faunes les plus menacées du monde comme l'orang-outan, l'éléphant et le tigre. Les plantations d'huile de palme entraînent la mort de 6 000 orang-outans par an. S'il vous plaît signer ma pétition pour demander que Aldi arrêter les produits de stockage qui comprennent l'huile de palme. Agissez aujourd'hui avant qu'il ne soit trop tard!
This pétition sera remise à:
Matthew Barnes, directeur général d'Aldi pour le Royaume-Uni et l'Irlande

Soy un cliente habitual de Aldi y recientemente me he sentido consternado al descubrir cuántos de los productos que almacenan incluyen Palm Oil. Espero que este sea el caso en la mayoría de los supermercados, pero como cliente de Aldi, esta petición está dirigida a ellos. La devastación de las selvas tropicales de Indonesia y Malasia continúa sin cesar, en los últimos 20 años, más de 3,5 millones de hectáreas de bosques de Indonesia y Malasia se han destruido para dar paso al aceite de palma. Estas selvas tropicales albergan 80 especies endémicas y algunas de las especies silvestres más amenazadas del mundo, como el orangután, el elefante y el tigre. Las plantaciones de aceite de palma causan la muerte de 6.000 orangutanes por año. Firme mi petición para solicitar que Aldi deje de almacenar productos que incluyen aceite de palma. ¡Actúa hoy antes de que sea demasiado tarde!

Sono un cliente abituale di Aldi's e recentemente sono stato costernato nello scoprire quanti dei prodotti che hanno in stock includono il Palm Oil. Mi aspetto che questo avvenga nella maggior parte dei supermercati, ma come cliente Aldi questa petizione è rivolta a loro. La devastazione delle foreste pluviali indonesiane e malesi continua senza sosta, negli ultimi 20 anni, oltre 3,5 milioni di ettari di foresta indonesiana e malese sono stati distrutti per far posto all'olio di palma. Queste foreste pluviali ospitano 80 specie endemiche e alcune delle specie animali a maggior rischio al mondo come l'orangutan, l'elefante e la tigre. Le piantagioni di olio di palma provocano la morte di 6000 orangutan all'anno. Firma la mia petizione per richiedere che Aldi smetta di rifornire i prodotti che includono l'olio di palma. Agisci oggi prima che sia troppo tardi!

Today: Anna is counting on you

Anna Blunt needs your help with “Matthew Barnes, Aldi’s chief executive for the UK and Ireland: Stop the use of Palm Oil in Aldi stocked products”. Join Anna and 1,947 supporters today.