Petition Closed

This petition had 498 supporters

Perquè posa en perill la continuitat de centres escolars públics de la província de Castelló i provocarà la supressió de 48 unitats més, fet que suposa una nova massificació de les aules i la consegüent pèrdua de qualitat educativa. A més, la supressió de línies en valencià ataca directament els drets lingüístics de l'alumnat que no podrà escollir la llengua vehicular del seu aprenentatge. En el cas de la nostra escola, perdríem una línia en valencià de les dos que té el centre. Per tot això, us agrairem el vostre suport.

Today: AMPA CEIP Antonio Armelles is counting on you

AMPA CEIP Antonio Armelles needs your help with “María José Català, consellera d'Educació, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana: Demanem que ature l'arranjament escolar, que al CEIP Antonio Armelles de Castelló suposaria la pèrdua d'una línia en valencià, i que negocie la planificació amb la comunitat educativa.”. Join AMPA CEIP Antonio Armelles and 497 supporters today.