Petition Closed

MAN, PAR i PNP tin ku forma un aliansa elektoral!

This petition had 170 supporters

Apresiabel oposishon nobo,

Kòrsou ta eksperensiando kaos total. Kon ku bai bini e mayoria nobo ta bai forma un gabinete nobo. Meta di e gabinete akí ta pa ruiná e progreso ku gabinete Koeiman a trese. A lo ménos, esei ta loke nos por konkluí abase di Gerrit Schotte su palabranan. Nos no sa kiko e gabinete binidero lo trese. Loke nos sa di antemano ta ku e asina yamá progreso ku e mayoria nobo a primintí no ta bai bira realidat.

Djis analisá e resultadonan di Schotte su promé gabinete. E ministerio di Finansa tabata enkabesá pa Jamaloodin, kual a resultá den masha hopi debe mes. No lubidá ku e kantidat di hende sin trabou a oumentá drástikamente durante su 'periodo'. E echo ku ta Ministerio Públiko investigando Schotte pa motibu di korupshon i favoritismo ta hasi e situashon akí pió ainda. Kiko invershonista ta pensa di un gabinete ku ta enkabesá pa un polítiko kriminal? Ademas, mi no ta kere ku e turistanan ku nos ke atraé lo bini si nos pais ta den mal estado. Nos ke tuma e riesgo akí?

Gabinete Koeiman no a haña un chèns hustu pa traha riba e progreso ku e ker a alkansá. Sinkuenta dia no ta sufisiente si bo ke logra reformá bo pais kompletamente. Hòrtadó di asiento a kita e mandato ku Koeiman a haña aña pasá denter di dos luna. Echo ta ku e mandato ta eksistí ainda bou di pueblo. E úniko ingrediente ku falta, ta unidat kompletu. MAN, PAR i PNP tin ku mustra ku nan tin e mihó plan pa nos pais. Pa por hasi esei, bosnan tin ku traha huntu intensivamente. No ataká otro i konsentrá riba loke ta uni bosnan.

Konsiderando ku nos pais ta na peliger i ku unidat semper ta gana, mi ta proponé un aliansa elektoral konsistiendo di e partidonan ku tabata forma parti di gabinete Koeiman. Mester ofresé un alternativa pa e kaos akí dia 28 di aprel.

Atentamente,

Marnix van Thiel

NEDERLANDSE VERTALING

Geachte nieuwe oppositie,

Curacao maakt momenteel totale chaos mee. De nieuwe meerderheid gaat hoe dan ook een nieuw kabinet vormen. Doel van dit nieuwe kabinet is om de vooruitgang die het kabinet-Koeiman geboekt heeft te ruïneren. Tenminste, dat is wat we op basis van de woorden van Schotte kunnen concluderen. We weten niet wat het komende kabinet zal brengen. Wat we van tevoren weten, is dat de zogenaamde vooruitgang die de nieuwe meerderheid beloofd heeft geen realiteit gaat worden.

Analyseer de resultaten van het eerste kabinet-Schotte maar eens. Het ministerie van Financiën stond onder leiding van Jamaloodin, wat ons ontzettend veel schulden bracht. Vergeet niet dat de hoeveelheid werklozen drastisch toenam tijdens de 'periode' van Schotte. Het feit dat het Openbaar Ministerie Schotte vanwege corruptie en vriendjespolitiek aan het onderzoeken is, maakt deze situatie nóg erger. Wat denken investeerders van een kabinet dat geleid wordt door een crimineel politicus? Daar komt nog bij dat ik niet denk dat de toeristen die aan willen trekken zullen komen als ons land in slechte staat is. Willen we dit risico nemen?

Het kabinet-Koeiman heeft geen eerlijke kans gekregen om aan de vooruitgang te werken die het wilde bereiken. Een periode van vijftig dagen is niet genoeg indien je je land helemaal wilt hervormen. Zetelrovers hebben het mandaat dat Koeiman vorig jaar kreeg binnen twee maanden weggenomen. Feit is dat het mandaat nog bestaat onder de bevolking. Het enige ingrediënt dat nog mist, is eenheid. MAN, PAR en PNP moeten laten zien dat ze het beste plan hebben voor ons land. Om dat te kunnen doen, moeten jullie intensief samenwerken. Val elkaar niet aan en richt je op dat wat jullie bindt.

Overwegende dat ons land in gevaar is en dat eenheid altijd wint, stel ik een electorale alliantie voor bestaande uit de partijen die deel uitmaakten van het kabinet-Koeiman. Men moet op 28 april een alternatief voor deze chaos bieden.

Hoogachtend,

Marnix van Thiel

Today: Marnix is counting on you

Marnix van Thiel needs your help with “MAN, PAR i PNP tin ku forma un aliansa elektoral! | MAN, PAR en PNP moeten een electorale alliantie vormen!”. Join Marnix and 169 supporters today.