Stand With Alta Loma! No Charter Co-Location!

Victory

Stand With Alta Loma! No Charter Co-Location!

This petition made change with 540 supporters!
Alta Loma Parents & Community Against Co-Location started this petition to LAUSD School Board Memeber George McKenna and

We the undersigned parents and guardians of students together with teachers and other community stakeholders of Alta Loma Elementary School demand that Citizens of the World Charter School cease all interest in petitioning to co-locate at our campus.

For over 100 years Alta Loma has been a vital part of the community and a safe haven for our students.  We will protect and defend our school for neighborhood students and families!

Co-locating at our school will impact our many programs designed to give our students a fair start in life. Currently we need our classrooms for our students. All of our students need room for music, art, Restorative Justice, library and computer lab. Our highest need students use rooms for Reading Lab, speech, occupational therapy and private counseling. Our Parent Center is host to Adult ESL Classes, Parenting classes and many meetings throughout the week. Our Spanish Dual Language Program needs room to grow! Additionally, overcrowding would impact PE, recess and lunch. A co-location would bring traffic and other safety concerns to our school. Above all the education and safety of our students would be compromised.

Additionally, Citizens of the World raises over a million dollars a year in parent donations. Alta Loma is a Title 1 high poverty school. This co-location would literally be taking from poor children to give to the rich. It is completely unjust.

Anyone is welcome to enroll in our school, but we will not be divided! Our students will not have resources taken from them so that an elite charter school can move in. By signing this petition we stand behind the mission of Alta Loma Elementary School and stand against the co-location of Citizens of the World Charter.

Nosotros, los abajofirmantes padres y guardianes de estudiantes, junto con los maestros y miembros interesados de la comunidad de la escuela primaria Alta Loma, exigimos que Citizens of the World School cese todo interés en una co-localización en nuestro plantel.

Por más de 100 años, Alta Loma ha sido una parte vital de la comunidad y un refugio seguro para nuestros estudiantes. ¡Nosotros protegeremos y defenderemos nuestra escuela para los estudiantes y las familias de nuestra comunidad!

Una co-localización en nuestro plantel afectará a muchos programas diseñados para dar a nuestros estudiantes un comienzo justo en la vida. En la actualidad  necesitamos nuestras aulas para nuestros estudiantes. Todos nuestros estudiantes necesitan aulas para la música, el arte, el programa de justicia restaurativa, biblioteca y laboratorio de computación.

Nuestros laboratorios de lectura, el habla, terapia ocupacional y consejeria privada son algunos de los recursos vitales para nuestros estudiantes con mayores necesidades.

Nuestro centro de padres es anfitrión de clases de ingles para adultos, clases para crianza de los hijos y muchas juntas importantes durante la semana. ¡Nuestro programa de español en idioma dual necesita espacio para crecer! Además, el hacinamiento afectaría nuestros horarios de educación física, el recreo y el almuerzo. Una co-localización conjunta traería tráfico y otras problemas de seguridad a nuestra escuela. Sobre todo, la educación y la seguridad de nuestros estudiantes será comprometida.

Además, Citizens of the World recauda más de un millón de dólares al año en donaciones de los padres. Alta Loma es una escuela de pobreza alta de Título 1. Esta ubicación conjunta, literalmente, estaría tomando de los niños pobres para dar a los ricos. Es completamente injusto.

Todos están invitados a matricularse en nuestra escuela. ¡Pero no seremos divididos! ¡No se les quitarán recursos vitales a nuestros estudiantes para que una escuela privilegiada charter pueda mudarse! Al firmar esta petición, nosotros respaldamos a l misíon de Alta Loma y nos oponemos a la co-localización de Citizens of the World Charter School.

Victory

This petition made change with 540 supporters!