Appoint Jackie Goldberg as Interim LAUSD Board Member for District 5

0 have signed. Let’s get to 1,000!

Dear LAUSD Board Members,

We are writing to urge you to vote to appoint Jackie Goldberg to Board District #5 until a special election can be held to fill the seat. Ms. Goldberg has been an LAUSD Board Member, she has also been a classroom teacher, and she chaired the California Assembly Education Committee. We feel it is important for someone like her to fill the empty seat during the 8 months it will take to elect a new person. We understand that she will NOT seek candidacy in the special election or in 2020, providing District 5 with a qualified interim board member who is not looking to get ahead in an election.

Estimados miembros de la Mesa Directiva del Distrito Escolar de LAUSD:

Lea escribimos para pedir que voten para designar a Jackie Goldberg para que asista al Distrito # 5 hasta que se lleven a cabo elecciones especiales para ocupar el escaño. La Sra. Goldberg ha sido miembro de la Mesa Directiva del Distrito Escolar de LAUSD, también ha sido maestra de salón y presidió el Comité de Educación de la Asamblea de California. Creemos que es importante que alguien como ella ocupe el asiento vacío durante los 8 meses que llevará elegir a una nueva persona. Entendemos que ella NO buscará la candidatura en la elección especial o en 2020, proporcionando al Distrito 5 un miembro de la mesa directiva calificado que no busca avanzar en una elección.

Today: LAUSD Concerned Parents is counting on you

LAUSD Concerned Parents needs your help with “LAUSD Board of Education: Appoint Jackie Goldberg as Interim LAUSD Board Member for District 5”. Join LAUSD Concerned Parents and 565 supporters today.