Lake County's Welcoming and Inclusive Community Pledge

#LCLeadByExample

I pledge to stand against hate and discrimination and affirm that Lake County should be a welcoming community for all.

I am proud of Lake County’s diversity. I recognize that at every level of American society, people of all backgrounds contribute to our democracy, culture, and economy. We must advance the fundamental rights and principles upon which the United States was founded, establishing the equality and dignity of all people regardless of their background.

I condemn any verbal or non-verbal attacks, harassment, or intimidation based on race, ethnicity, color, immigration or refugee status, religion or creed, gender or sexual orientation, age, mental or physical disability, veteran status, or other social identities, as well as discourse that disrespects or degrades people’s identities, needs, and beliefs.  From our schools to our neighborhoods and our government buildings, Lake County must be a place that respects our differences and believes that diverse perspectives create better outcomes.

Compromiso Comunitario de Inclusión

#LCLiderarConEjemplo

Me comprometo a oponerme al odio ya la discriminación y afirmo que el Condado de Lake debe ser una comunidad acogedora para el beneficio de todos.

Estoy orgulloso(a) de la diversidad del Condado de Lake. Yo reconozco que, en todos los niveles de la sociedad estadounidense, personas de todos los orígenes contribuyen a nuestra democracia, cultura y economía. Debemos avanzar en los derechos y principios fundamentales sobre los que se fundó Estados Unidos, estableciendo la igualdad y la dignidad de todas las personas independientemente de sus antecedentes.

Condeno cualquier ataque verbal o no verbal, hostigamiento o intimidación basado en raza, etnicidad, color, estado migratorio o condición de refugiado, religión o credo, sexo u orientación sexual, edad, discapacidad mental o física, estatus de veterano u otras identidades sociales, así como discursos que desprecien o degraden las identidades, necesidades y creencias de las personas. Desde nuestras escuelas hasta nuestros vecindarios y edificios gubernamentales, el Condado de Lake debe ser un lugar que respete nuestras diferencias y cree que las perspectivas diversas crean mejores resultados.

This petition will be delivered to:
  • lake county

Marissa Gray started this petition with a single signature, and now has 219 supporters. Start a petition today to change something you care about.