Petición cerrada
Dirigida a l'Ajuntament de Sant Just Desvern

Demanem que es resituïn les pistes de bàsquet a un emplaçament més llunyà al llac, per tal de garantir la tranquil·litat dels veïns i del petit ecosistema d’aus migratòries que s’ha generat al voltant del llac.

Esta petición fue entregada a:
  • l'Ajuntament de Sant Just Desvern

Plataforma Salvem el llac del Parc Europa ha iniciado esta petición con solamente una firma y ahora la petición ha conseguido 224 personas que la apoyan. Inicia una petición tu mismo para crear los cambios que quieres ver.

Hoy: Plataforma Salvem el llac del Parc Europa cuenta con tu ayuda

Plataforma Salvem el llac del Parc Europa necesita tu ayuda con esta petición «l'Ajuntament de Sant Just Desvern: Demanem que modifiquin la ubicació de les pistes de bàsquet que, segons el planejament actual, se situaran a 50 metres de llac del Parc Europa de Sant Feliu de Llobregat.». Únete a Plataforma Salvem el llac del Parc Europa y 223 personas que ya han firmado.