Petición cerrada

Esta petición ha conseguido 1.557 firmas

PERMIS DE CONDUIR.

EXÀMENS DE CIRCULACIÓ CADA 15 DIES.

Benvolguts amics:

Segurament molts de vosaltres ja disposeu del permís de conduir. Si és així, la problemàtica dels exàmens de conduir a la província de Tarragona no us afecta directament.

No obstant això en nom meu, dels meus col·legues i de moltes persones que necessiten o desitgen obtenir el permís de conduir, us demano que signeu aquesta petició, que té per finalitat reclamar que les persones que s’han de treure el carnet i els professionals que ens dediquem a ajudar-les a obtenir-lo tinguem el que ens pertoca per llei i que tindríem si visquéssim en altres províncies espanyoles.

EXIGIM que la DGT de Tarragona:

1.- Comuniqui amb anterioritat un calendari d’exàmens que permeti als professionals i als alumnes que ens planifiquem l’examen

2.- Que es prenguin mesures perquè, si per causes imprevistes l’examinador no es presenta a l’examen en el dia previst, l’examen es pugui realitzar amb un suplent.

Aquestes dues exigències són equivalents al següent:

1.- Que la província de Tarragona sigui tractada com la resta.

2.- Que la DGT destini a Tarragona 12 examinadors de plantilla real més 1 suplent per cobrir baixes inesperades.

Hoy: Miquel cuenta con tu ayuda

Miquel Bové Llaberia necesita tu ayuda con esta petición «Jefatura provincial de tráfico de Tarragona.: PERMIS DE CONDUIR A LA PROVÍNCIA DE TARRAGONA. EXÀMENS DE CIRCULACIÓ CADA 15 DIES.». Únete a Miquel y 1.556 personas que ya han firmado.