Petition updateİnternetin Zincirini Kır. Adil Kullanım Kotası (AKK) Haksızlığına Hayır De!Haksızlığa dur diyenlerin Hakkıdır bu.
Emre GüllüceIstanbul, Türkiye
2 Jun 2015
Kampanya ana konumuz olan Donanımhaber'deki rezilliktir bu, Arkadaşlar, Gerek 4 gün boyunca benim yanımda bulunan gerek ise desteğini esirgemeyen tüm dostlarıma tüm arkadaşlarıma sonsuz şükranlarımı sunuyorum, varolun! Bugün yaptığım bir kusur denebilir link koymam ki onu "Konu sizlerin diyerek" banlanmadan 20 dakika kadar önce kaldırmıştım. 4 gündür bana edilen hakaretlerin, özel mesajdan olsun veya başka türlü sınırı yok idi ki, biliyorum her güzel gülün dikeni olacaktı; yılmadım. Desteğimizi, çabamızı 4 gün içinde 10000 destekçiye ulaşmış olmamızdan anlayacaksınızdır veya forumda 4 günde ne kadar online kaldığıma bakarakta... Tarafım konunun en başına bile "LÜTFEN SAYGI VE SEVGİ" çerçevesinde mesaj yazalım dediysem; bu, bu kurala uymayanların ve saygısızca hakaret edip aşağılayanların yorumları yüzünden benim konumun kilitlenmesine gerek yoktur. Ben bile banlansam konu kapanmamalıdır ki 2-3 provakatör tarafından 1000lerce destekçi hayal kırıklığına uğramasın. En çok üzüldüğümde şudur ki (konuyu okuyan arkadaşlar bilirler) hiçbir art niyet olmadan koyduğum link kısa sürede kaldırılmasına karşın; iğne iplik gibi bahanelerle "LİNKTEN PARA KAZANILMIŞTIR" denildi. Böyle bir nankörlüğün içimi nasıl acıttığını; kaç gün uykusuz kalıp yazdığım ellerimin nasıl tutulduğunu hayal bile edemezsiniz ki; Bu bir amaç uğruna çalışanın alacağı en kötü sözdür. Baylar, Bana hakaret edenler hala forumda dolaşabilirken sinirime hakim olamayıp "İFTİRA ATMAYIN" dediysem ki bu yüzden banlandım. Sizi HAKK'IN adaletine teslim ediyorum. Elbet bu forumda bitecektir elbet kampanyalar başarıya ulaşacaktır fakat emektar insanların hakkına girmekten korkun! Bir tane küfür veya hakaret ettiğimi bulan mailden bana ulaşsın. Haklsınız diyeceğim.. Yöneticiler, Her şeyin bir ilki her zorluğun bir iyi yönü olduğu gibi, her başlangıcın da bir sonu olacaktır. Adil davranmayan yöneticilere Hakk ile karşı karşıya; olması gereken vicdanlarıyla baş başa bırakırken. Başka baharlara yelken açıyorum. Lütfen beni ve konumu bu amaç uğruna çalıştığım; kapitalist düzene karşı bir nebze dur dediğim beni: Çıkarcı, provakatör veyahut başka kötü isimlerle anmayın rica ediyorum. Umarım kampanyaya devam edebilirim ki sırf sizler yüzünden edeceğim. Hakkınızı helal edin ben sizlere ettim. Vaktinizi aldım emeklerinizi umutlarınızı istemeden de olsa naptığımı bilemeden başkaları tarafından alınsada her şey için sonsuz teşekkürler sizlere. Başka yerlerde başka mekanlarda karşılaşmak dileğiyle. Esen kalın Allah'a emanet olun. "Kampanyayı inşallah devam ettirmeye çalışacağım sizler için"
Copy link
WhatsApp
Facebook
Nextdoor
Email
X