

Feu un ús seriós del valencià, a la web i botiga de l'IKEA València
El problema
El valencià és i ha de seguir sent una llengua viva, útil al nostre territori. Ens sentim agredits i insultats amb la utilització que en fa IKEA, emprant-la per jocs naïfs, falòrnies i populisme. En definitiva ridiculitzen la llengua i els valencianoparlants, ignorant-nos en la comunicació seriosa i oficial de l’empresa, és a dir la pàgina web i la retolació de la pròpia botiga.
Els demanem que ens respecten i incorporen, tal com fan a altres territoris com Catalunya, País Basc i Galícia, el valencià com a llengua per accedir a la seua web i la seua botiga. Tot i que la inauguració ha estat sinònim de menyspreu, els demanem que rectifiquen.

El problema
El valencià és i ha de seguir sent una llengua viva, útil al nostre territori. Ens sentim agredits i insultats amb la utilització que en fa IKEA, emprant-la per jocs naïfs, falòrnies i populisme. En definitiva ridiculitzen la llengua i els valencianoparlants, ignorant-nos en la comunicació seriosa i oficial de l’empresa, és a dir la pàgina web i la retolació de la pròpia botiga.
Els demanem que ens respecten i incorporen, tal com fan a altres territoris com Catalunya, País Basc i Galícia, el valencià com a llengua per accedir a la seua web i la seua botiga. Tot i que la inauguració ha estat sinònim de menyspreu, els demanem que rectifiquen.

Actualizaciones de la petición
Compartir esta petición
Petición creada en 17 de junio de 2014
