Kimya Mühendisleri Kadro İstiyor!

Bu kampanya 1.629 destekçiye ulaştı

Kampanya metni

Kimya Mühendisliği, eğitimi oldukça zor bir süreç olan temel mühendislik dallarından biri. Kimya mühendisleri olarak teknik bilgimize, sahip olduğumuz donanıma güveniyoruz. Devlet kadrolarında getirileceğimiz her görevi layıkıyla yerine getirebileceğimizi biliyoruz. Kimya Mühendisleri olarak sadece üretim ve laboratuvar odaklı değil, idari kadrolarda da (ekonomi, dış ilişkiler, teknik destek, denetim, satın alma, kriz yönetimi vs.) görev almak istiyoruz, çünkü ağırlıklı olarak bunların da eğitimini aldığımızı belirtmek isteriz. Bölümümüzün Kamu Personeli Seçme Sınavı'ndaki yüksek başarısı ortada. Hakkımız olan kadroları istiyoruz. Bu kadar yüksek puanlar alan bir meslek grubuna 20, 25, 40 gibi sayılarla kadro açmak düpedüz haksızlıktır. Fazlasını değil, eksiğini değil, hakkımız olanı istiyoruz. Gösterdiğimiz başarının karşılığını talep ediyoruz. Kimya mühendisleri en az 2000 kadro istiyor!

avatar of the starter
Fatoş KılınçKampanyayı Başlatan Kişi

Karar Vericiler

İdris Güllüce
İdris Güllüce
Çevre ve Şehircilik Bakanı
Faruk Çelik
Faruk Çelik
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı
Veysel Eroğlu
Veysel Eroğlu
Orman ve Su İşleri Bakanı

Kampanya Güncellemeleri

Bu kampanyayı paylaş

Kampanya 15 Ağustos 2014 tarihinde başlatıldı