Petición Cerrada

Esta petición conseguió 6,432 firmas

CATALÀ

DEMANEM a TOTS els  partits sobiranistes que, GUANYI QUI GUANYI LES ELECCIONS el 21D, ES RATIFIQUI IMMEDIATAMENT EL PRESIDENT PUIGDEMONT COM AL PRESIDENT LEGÍTIM DE LA REPÚBLICA DE CATALUNYA.

Creiem que davant la manca d’acord per part dels partits sobiranistes, EL POBLE es mereix, com a mínim, la promesa per part d’aquests partits sobiranistes que el President NO es pot tocar després del 21D, siguin quins siguin els resultats. El poble ha LLUITAT molt, ha patit molt, el compromís de la gent s’ha demostrat insubornable i incondicional, i ha sigut i segueix essent la força, el motor del procés. És per això, que ara, el poble fa aquesta petició als nostres polítics i espera ésser escoltat.

A ulls del món, el President Puigdemont no és només el nostre president legítim, ÉS EL SÍMBOL DE LA REPÚBLICA CATALANA. No confirmar-lo en aquest càrrec seria un senyal de feblesa, de debilitat institucional i de manca de seriositat a nivell internacional.  És més, investir un nou President significaria acceptar la imposició del govern del PP i la legitimitat del 155; i seria retornar a la Catalunya autonòmica. Per això, és essencial que després del 21D, reafirmem la legitimitat del President Puigdemont, recuperem les institucions i empoderem el govern de la República Catalana. Visca Catalunya!

Compte Twitter: Grup pel suport al President legítim de la República             @GrupSuport

CASTELLANO

PEDIMOS a TODOS los partidos soberanistas que, GANE QUIEN GANE LAS ELECCIONES el 21D, SE RATIFIQUE INMEDIATAMENTE AL PRESIDENT PUIGDEMONT COMO LEGÍTIMO PRESIDENT DE LA REPÚBLICA DE CATALUNYA.

Creemos que, ante la falta de acuerdo por parte de los partidos sobiranistas, EL PUEBLO se merece -como mínimo- la promesa por parte de estos partidos de que el President NO se va a substituir después del 21D, sean cuales sean los resultados. El pueblo catalán ha LUCHADO mucho, y ha sufrido momentos muy difíciles, el compromiso de la gente ha probado ser insobornable e incondicional y ha sido y sigue siendo la fuerza, el motor del proceso. Es por eso por lo que ahora el pueblo presenta esta petición y espera ser escuchado.

De cara al mundo, el President Puigdemont no es solamente nuestro legítimo presidente, sino que ES EL SÍMBOLO DE LA REPÚBLICA CATALANA. No confirmarlo en el cargo que le corresponde sería visto como una señal de rendición, de debilidad institucional y de falta de seriedad a nivel internacional.  Es más, investir a otro presidente significaría aceptar la imposición del gobierno del PP, la legitimidad del 155 y sería regresar a la Catalunya autonómica. Por eso, es esencial que después del 21D, reafirmemos la legitimidad del President Puigdemont, recuperemos las instituciones y empoderemos al gobierno de la República Catalana. Visca Catalunya!"

Cuenta Twitter: Grup pel suport al President legítim de la República      @GrupSuport

Hoy: Grup pel suport al President legítim de la República cuenta con tu ayuda

Grup pel suport al President legítim de la República necesita tu ayuda con esta petición «Grup pel suport al President legítim de la República: Demanem als partits sobiranistes que el 22D confirmin al MHP Puigdemont com a President». Súmate a Grup pel suport al President legítim de la República y 6,431 persona que han firmado hoy.