The government to pass legislation to limit the harm pesticides can do.

0 have signed. Let’s get to 200!

English:

No matter what age you are pesticide companies find a way to make money off you, and this is at the expense of the earth's ecosystem. With this petition, we hope to push the government to limit the harm pesticides do to our environment by either limiting the use of pesticides that can harm wildlife or environments around it or ban the pesticides that jeopardize millions of plants, wildlife, and ecosystems every day. We also want the government to offer incentives, whether its money, help in buying machinery, or other incentives along with more education to farmers in developing countries that may lack the resources and education to properly take steps to limit the damage of pesticides they use and lack the knowledge of the dangers associated with using some normal pesticides today. This all will help ensure that many species of animals like frogs, snakes, and other endangered species do not go extinct keeping the ecological diversity our earth has. Accompanying saving the environment and ecological systems alike we would also be saving the health of many people that may get sick because of these pesticides that may seep into groundwaters, lakes, and rivers and contaminate our drinking water without us even knowing. Together we can help our environment by making our government take steps against potentially harmful pesticides.

Français

Quel que soit votre âge, les fabricants de pesticides trouvent un moyen de gagner de l'argent, et cela se fait au détriment de l'écosystème de la Terre. Avec cette pétition, nous espérons pousser le gouvernement à limiter les dommages causés par les pesticides à notre environnement en limitant l'utilisation de pesticides pouvant nuire à la faune ou aux environnements environnants ou en interdisant les pesticides qui mettent en péril des millions de plantes, d'animaux et d'écosystèmes . Nous voulons également que le gouvernement offre des incitations, qu'il s'agisse de son argent, d'aide à l'achat de machines ou d'autres incitations, avec davantage d'éducation, aux agriculteurs des pays en développement qui manquent parfois des ressources et de l'éducation nécessaires pour prendre des mesures appropriées pour limiter les dommages causés par les pesticides qu'ils utilisent et manque de connaissances sur les dangers liés à l'utilisation de certains pesticides normaux aujourd'hui. Tout cela contribuera à garantir que de nombreuses espèces d'animaux comme les grenouilles, les serpents et d'autres espèces menacées d'extinction ne disparaissent pas, préservant ainsi la diversité écologique de notre terre. En préservant l'environnement et les systèmes écologiques, nous sauverons également la santé de nombreuses personnes susceptibles de tomber malades à cause de ces pesticides susceptibles de s'infiltrer dans les eaux souterraines, les lacs et les rivières et de contaminer notre eau potable sans que nous le sachions. Ensemble, nous pouvons aider notre environnement en obligeant notre gouvernement à prendre des mesures contre les pesticides potentiellement nocifs.

Want to share this petition?