Pasilekue bizirik! Rotondarik Ez Ekimena.

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 1.000!

PASILEKUE BIZIRIK, ROTONDARIK EZ!

Pasilekua, Gernikako bihotza. Gaztetako zenbat ordu, herriko txikien jolas leku.  Suntsiketatik iraun zuena. Gernikar guztion ondarea. Eta orain, bapatean, erdi erdixen, 3 metrotako eskultura. Egunotan hainbat ahots altxatu dira erabaki horren aurka, kezkatuta, arduraz eta baita ere, zergatik ez, haserre. Ez dugu kolokan jartzen gudariei eskeini beharreko omenaldia baina bai kokapena eta modua.

Ez da lekua eta ez da modua.

Pasilekua topalekua da, jolaslekua: Guraso eta umeen ahotan `Erdi-erdixen’, `Banku denak apurtute, lurra zuloz beteta eta dirua eskultura baten’, `Rotondak errepidean´... Kezka nagusi eskulturak egunerokoa baldintzatuko duelako.

Parte hartzea? Pasileku Lantaldetik ere kezka. Urgentziazko batzarra eskatu dute Udaletxean. Ehundaka gernikarrok nolako Pasilekua behar dugun adostu geuen eta lan guzti hori ez da kontutan hartu.

Memoriaren inguruan ere hausnarketa egin genezake. Hainbat omenaldieskeini zaizkie gudariei: Pasilekuan bertan bada eurentzat beste oroigarri bat. Beste batzuen papera ordea, oraindik  ez da behar bezala omendu, herriko andrana adibidez. Gainera, Pasilekua bera da ondarea: holako eskultura erraldoiak bere izaera guztiz ukitzen du.

Guzti honengatik, eskatzen dugu:

-          Eskultura beste leku batean kokatzea.

-          Pasilekuko parte hartze prozesuan adostutakoa errespetatzea

Hoy: Pasilekue cuenta con tu ayuda

Pasilekue Bizirik necesita tu ayuda con esta petición «Gernika-Lumoko Udaletxea: Pasilekue bizirik! Rotondarik Ez Ekimena.». Únete a Pasilekue y 880 personas que ya han firmado.