Petition update

L'Administració sent però no escolta

Plataforma S.O.S. Delta del Llobregat
Spain

Nov 23, 2016 — Com sabeu el dia 29 de setembre vam tenir una reunió amb el responsable dels Serveis Territorials d'Agricultura de Barcelona. Ens van rebre amb molta amabilitat i van sortir molt somrients a les fotos, mostrant-se molt interessats en el tema i trobar solucions (http://wp.me/pOV07-1kO).

No obstant això hem tingut notícia de la nova resolució (que regla els permisos de caça) i quina ha estat la nostra sorpresa quan veiem que gens ha canviat. Les nostres reclamacions (les vostres) no han estat escoltades ni tingudes en compte, amb aquesta hipocresia i arrogància que caracteritza als que ens governen, que sembla que creuene estar per sobre de la gent (i la llei en aquest cas).

Per això us demanem que no us oblideu d'aquesta campanya que per desgràcia segueix totalment vigent. Ens anima la vostra força i que recentment hem rebut un reconeixement al nostre treball al delta del Llobregat ("Premi Ramon Farreras i Ollé de Preservació d’Espais Naturals, la Sostenibilitat i la Cultura Rural", del CECBLL, més info aquí: http://wp.me/pOV07-1ld).

Keep fighting for people power!

I'll power Change with $5 monthlyPayment method

Discussion

Please enter a comment.

We were unable to post your comment. Please try again.