Petition update

Entrega de les gairebé 100.000 signatures contra la caça indiscriminada al delta del Llobregat

Plataforma S.O.S. Delta del Llobregat

Sep 23, 2016 — Ha arribat el moment!

El dijous 29 de setembre, a les 9 del matí lliurem les vostres més de 98.000 signatures al Director dels Serveis Territorials d'Agricultura de Barcelona (Av. Meridiana, 38 Marina).

Ens acompanyes?

A més us comentem que la Generalitat comença a reaccionar, encara que no reconeix l'error ni accepta la moratòria, almenys sembla que hi ha un canvi de rumb:

La Información | El Govern busca reducir el uso de la caza para controlar la fauna en el Delta del Llobregat (https://goo.gl/u0UZDt)

Així que necessitem tot el suport de cara a la reunió en la qual traslladarem les nostres reivindicacions! A veure si li podem donar una última empenta i lliurar més de 100.000 signatures!

Keep fighting for people power!

I'll power Change with $5 monthlyPayment method

Discussion

Please enter a comment.

We were unable to post your comment. Please try again.