
ELVIRA LOPEZBarcelona, Spain

Dec 9, 2017
De veritat que no puc entendre encara que no hi hàgim aconseguit les 150.000 firmes que demanan. Hem oblidat tots el que van fer per nosaltres el 1-O? Hem oblidat ja tots que van desarticular una cèdula jihadista que va provocar morts a Barcelona i Cambrils? Hem oblidat ja tots que continua imputat i qualsevol dia al cridan a declarar de nou? Hem oblidar ja tots que aquesta mateixa persona de la que estic parlant l’han relegat a fer tasques administratives? Hem oblidat que el Gobierno central està fem el possibles ER deixa malament a la nostre policia? Si no has oblidat res d’aixo, si us plau et demano que signis i comparteixis al teu mur las vegades que façi falta aquesta petició. Hi ha que donar-li el suport i la ajuda que ell ens va donar al seu moment. Gràcies.
Support now
Sign this petition
Copy link
WhatsApp
Facebook
Nextdoor
Email
X