GEEN GIF IN ONZE KIPPEN EN EIEREN - GEEN EXZOLT IN ONZE KIPPEN EN EIEREN !

0 have signed. Let’s get to 500!

Fluralaner is een bestrijdingsmiddel dat wordt gebruikt in het zeer omstreden teken- en vlooienmiddel BRAVECTO bij honden en katten. Bij de EMA (Europees Medicijnen Agentschap) zijn van dit middel al extreem veel bijwerkingen en overleden dieren gemeld. Nu heeft de EMA een nieuw middel EXZOLT genaamd, met hetzelfde bestrijdingsmiddel er in (Fluralaner) toegestaan op de Europese markt ter behandeling van bloedluis bij kippen ( door toevoeging van dit gif aan het drinkwater van de kip. En dat terwijl er onlangs nog grote ophef was over een soortgelijk gif bij kippen: Fipronil (ook in gebruik als teken- en vlooienmiddel), dat mogelijk kankerverwekkend is. STEUN DEZE PETITIE EN LAAT JE STEM HOREN BIJ DE EMA: WIJ WILLEN GEEN GIFTIGE BESTRIJDINGSMIDDELEN IN ONZE KIPPEN EN EIEREN !! DEEL DEZE PETITIE MET IEDEREEN. Dank je wel !

Today: Mike is counting on you

Mike Van de Sande needs your help with “European Medicines Agency: GEEN GIF IN ONZE KIPPEN EN EIEREN - GEEN EXZOLT IN ONZE KIPPEN EN EIEREN !”. Join Mike and 324 supporters today.