Petition Closed

--

EN: Please share as much as you can!

NL: Deel dit bericht zo veel je kunt!

--

EN: EA still has an unique piece of software with a very large and loving community. Battlefield is unique and shouldn't become the same as Call of Duty. I used to love Call of Duty until a few years ago. Call of Duty Modern Warfare (COD4) was the last game I played in this series. The Call of Duty series have annual recurrence, over and over again.

EA should care more about their Battlefield franchise.

--

We have contended a whole year with a bunch of problems during the Battlefield 4 (BF4) multiplayer. After one year after the release EA still didn't fix most of the problems.

We ask EA to launch BF Hardline as downloadable content for BF4 as we will not pay the full price for a slightly different game. We think this will be fare as you will stop the support for BF4 after the launch of BF Hardline.

Boycott EA from now if they won't change. This is the straw that breaks the camel's back. EA seems not to care about their gamers, about us. They only seem to care about profit.

We should get as much signatures as possible. Maybe we can ring a bell at EA so they stop exploitation us!

--

NL: EA heeft een uniek stukje software met een grote en liefdevolle achterban. Battlefield is uniek en moet niet hetzelfde worden als Call of Duty. Ik hield van Call of Duty tot een paar jaar terug. Call of Duty Modern Warfare (COD4) was de laatste in z'n serie die ik heb gespeeld. Call of Duty is een serie van jaarlijkse herhaling, telkens weer opnieuw.

EA zou meer moeten geven om hun Battlefield serie.

--

Wij hebben een jaar lang geworsteld met een boel problemen tijdens de Battlefield 4 (BF4) multiplayer. Na een jaar na de release heeft EA nog steeds niet alle problemen opgelost

Tijdens de E3 2014 heeft EA een nieuw Battlefield (BF) spel aangekondigd, genaamd Hardline. Wij dienen dit "gloednieuwe" spel weer voor de volledige prijs te kopen deze herfst.

Wij willen EA vragen BF Hardline als downloadbare uitbreiding te lanceren voor BF4, want wij willen niet de volledige prijs betalen voor een spel dat maar een klein beetje anders is. Wij denken dat dit wel zo eerlijk is, aangezien jullie de ondersteuning voor BF4 zullen beëindigen nadat BF Hardline is uitgekomen.

Boycot EA vanaf nu als ze niet willen veranderen. Dit is de druppel die de emmer doet overlopen. Het lijkt erop dat EA zich niet bekommert over hun gamers, over ons. Het lijkt erop dat zij alleen maar uit zijn op het verdienen van geld.

Wij dienen zoveel mogelijk handtekeningen/ondertekeningen te verzamelen als mogelijk is. Misschien kunnen we bij EA een belletje doen rinkelen, zodat zij stoppen met ons uit te buiten!

Letter to
BF Hardline division Electronic Arts, Inc.
BF Hardline division DICE
BF Hardline division Visceral Games
Concerns: Launch "Battlefield Hardline" as downloadable content for "Battlefield 4"

You (EA, DICE and Visceral Games) still has an unique piece of software with a very large and loving community. Battlefield (BF) is unique and shouldn't become the same as Call of Duty (COD). I used to love Call of Duty until a few years ago. Call of Duty Modern Warfare (COD4) was the last game I played in this series. The Call of Duty series have annual recurrence, over and over again.

You should care more about their Battlefield franchise.

We (gamers) have contended a whole year with a bunch of problems during the Battlefield 4 (BF4) multiplayer. After one year after the release EA still didn't fix most of the problems.

At the E3 2014 EA have announced a new Battlefield (BF) game, named Hardline. We should buy this "brand new" game this fall for the full price.

We ask EA to launch BF Hardline as downloadable content for BF4 as we will not pay the full price for a slightly different game. We think this will be fare as you will stop the support for BF4 after the launch of BF Hardline.

Please stop exploitation us. You (EA) did the same with The Sims and SimCity.