Spanish Translation of DJI GO 4 App to ensure Safety of all Spanish speakers countries

0 have signed. Let’s get to 5,000!

Spanish in the second language in number of speakers in the world. DJI Inc a leader provider of personal and profesional drones requires its app to operate and  pilot their products. Considering the number of units sold all around the Spanish countries, having it just in English constitutes a risk to personal safety.

This app pops up alerts and warning messages that have to be clearly understood in order to flight according local laws and to preserve and guarantee such a safety. Selling these products only in Chinese and English language, is dangerous and highly irresponsible.

We ask DJI Inc to prioritize its efforts to translate this app in order to avoid possible accidents due to a lack of understanding by the use of this app.

This is a petition created by the YouTube channel 'Jose A. Rubio' that receives a growing concern daily of the consequences of leaving this app untranslated.

Much appreciated

El Español es el segundo idioma mas hablado en el mundo después del Chino, DJI Inc proveedor líder de drones personales y profesionales, requiere el uso de su aplicación para el pilotaje y manejo de sus productos. Teniendo en cuenta el numero de unidades vendidas en países de habla hispana, entregar dicha aplicación únicamente en ingles y chino constituye un riesgo para la seguridad personal.

Esta app muestra alertas en pantalla y mensajes de aviso que deben ser correctamente entendidos para volar de acuerdo a las leyes locales y para preservar y garantizar dicha seguridad. Vender sus productos traducidos sin traducir es peligroso y altamente irresponsable.

Solicitamos a DJI Inc o a su subsidiaria europea que priorize sus esfuerzos en la traducción al español de su aplicación para asegurar que no ocurran accidentes debidos a la falta de entendimiento en el uso de la misma.

Esta es una petición creada por el canal de YouTube 'Jose A. Rubio' que recibe diariamente la preocupación creciente que supone dejar dicha aplicación sin traducir.

Muchas Gracias de antemano.

Today: Jose Angel is counting on you

Jose Angel Rubio-Matias needs your help with “DJI Inc: Spanish Translation of DJI GO 4 App”. Join Jose Angel and 3,606 supporters today.