No a los recortes en los autobuses en Buruntzaldea! Autobusen murrizketarik ez!

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 5.000!

Gipuzkoako Foru Aldundiak aurreproiektu bat prestatu du Tolosa, N-1, Buruntzaldea eta Donostiako garraio publiko erregularrari buruz. Horretan autobus zerbitzuetan murrizketa handiak eta larriak aurreikusten dira herritarrontzat.

Aldundiak jendaurrean jarri duen aurreproiektuaren arabera, egungo autobus linea guztiek izango dituzte murrizketa handiak, adibidez, G1ean, frekuentzien murrizketa basatia da; lan egunetan %38a, larunbatetan %66a eta igande eta jai egunetan %57a.

AUTOBUSEN MURRIZKETEN KONTRA GAUDE!

La Diputación Foral de Gipuzkoa ha preparado un anteproyecto en relación al transporte público regular que une Tolosa, N-I, Buruntzaldea y Donostia que prevé importantes recortes en la frecuencia de las líneas. Por ejemplo, en la G1, la reducción de la frecuencia es de un 38% en días laborables, de un 66% los sábados y de un 57%, domingos y festivos.

(Aquí está en anteproyecto: https://www.gipuzkoa.eus/documents/20933/923430/Buruntzaldea_emakida-es.pdf/68898537-0a93-7ffa-4edb-8d1d1ad330f9

ESTAMOS EN CONTRA DE LOS RECORTES EN TRANSPORTE PÚBLICO!

Hoy: Conny cuenta con tu ayuda

Conny Beyreuther necesita tu ayuda con esta petición «Diputación Foral de Gipuzkoa: No recortes en los autobuses en Buruntzaldea! Autobusen murrizketarik ez!». Únete a Conny y 4.640 personas que ya han firmado.