Victoria

Aclarim el futur de la Unió Esportiva Sant Andreu

¡La petición ha conseguido su objetivo gracias a 282 firmas!

Avui, 17 de juny de 2015, fa quaranta-sis dies que es va consumar el descens a Tercera Divisió del primer equip de la Unió Esportiva Sant Andreu, i també avui fa divuit dies que tots els equips del futbol base van finalitzar la competició. Un període en el qual el silenci ha regnat en les boques dels dirigents del club, sobretot des d’ençà del cessament del president Marcos Martins. El seu substitut, Oriosvaldo Pontes, i la màxima accionista, Dinorah Santa Ana, no han gosat donar cap explicació al respecte, però a més tampoc s’han dignat a exposar cap projecte de futur per a la Unió Esportiva Sant Andreu. Cap comunicat, cap roda de premsa ni cap declaració.

A dia d’avui desconeixem qui entrenarà el primer equip, què passa amb els jugadors, si es convocarà junta d’accionistes, quan començarà la campanya d’abonaments, quant costaran les quotes del futbol base... fins i tot arriben rumors que Dinorah Santa Ana està intentant vendre’s el club o inclús liquidar-lo. Veiem amb preocupació com la manca de comunicació de la direcció del club està creant un clima d’incertesa entre la massa social andreuenca amb el neguit de la desaparició del club.

La Unió Esportiva Sant Andreu és una entitat centenària, capdavantera en el futbol català i l’orgull de milers d’aficionats. Som conscients de l’esforç que han fet els actuals dirigents per rescatar el club de la nefasta situació econòmica que s’arrossegava, incloent la remodelació de les oficines. Tanmateix també han demostrat no estar a l’alçada en nombrosos aspectes, sobretot a nivell esportiu, social i comunicatiu.

En aquest sentit l’escepticisme i inquietud que generen respecte el futur i continuïtat del club són intolerables i gens dignes d’una afició com la quadribarrada. Per aquests motius els sotasignats d’aquest manifest volem expressar el següent:

• Que s’expliciti un compromís ferm de Dinorah Santa Ana que no liquidarà la Unió Esportiva Sant Andreu i que comuniqui si es mantindrà al capdavant de la Societat Anònima Esportiva.
  • Que s’exposi el projecte esportiu, social i econòmic que duran a terme ella i el seu equip per a la propera temporada, començant per concretar qui estarà al capdavant del primer equip.
  • Que es comuniqui com es desenvoluparan la campanya d’abonaments i les inscripcions al futbol base.

Emplacem a la senyora Dinorah Santa Ana o al president Oriosvaldo Pontes a satisfer aquestes explicacions com a molt tard el 23 de juny. En cas contrari els sotasignats ens comprometem a convocar el 25 de juny l’assemblea constituent d’una plataforma oberta a tots els socis i simpatitzants, per estudiar de manera col·lectiva les accions a dur a terme per garantir la continuïtat del llegat de la Unió Esportiva Sant Andreu.

Hoy: Salvem la UE cuenta con tu ayuda

Salvem la UE Sant Andreu necesita tu ayuda con esta petición «Dinorah Santa Ana: Aclarim el futur de la Unió Esportiva Sant Andreu». Únete a Salvem la UE y 281 personas que ya han firmado.