Petition updateDemanem la derogació de la nova ordenança de mobilitat de Montcada i ReixacL'ajuntament de Montcada i Reixac ens acusa sense fonaments.

Marc Fando MorellMontcada i Reixac, Spain

Mar 9, 2026
L'ajuntament de Montcada i Reixac ha fet un comunicat acusant-nos de no ser fidels a la realitat en les nostres comunicacions. No obstant no especifica en quins punts estem faltant anl veritat ni refuta cap dels nostrs arguments .
Ens sorprèn molt aquesta comunicació confrontativa quan precisament estem recollint firmes per recolzar al•legacions en el període legal de fer-ho, i a més hem demanat una reunió amb els responsables de mobilitat i no hem obtingut resposta.
Si voleu podeu consultar el seu "comunicat" aquí .
Copy link
WhatsApp
Facebook
Nextdoor
Email
X