¡Libertad ya para Bayardo Siles! Freedom now for Bayardo Siles!

0 have signed. Let’s get to 1,000!

SEE ENGLISH VERSION BELOW

Denunciamos de manera enérgica la detención arbitraria por fuerzas policíacas del joven estudiante y activista LGBT de Bayardo Siles de Matagalpa.

Fue visto por última vez en la zona fronteriza entre Nicaragua y Costa Rica a las 10.00am hora local el día 9 de agosto 2018 y según fuentes cercanas a él fue llevado al Chipote (prisión de máxima seguridad) en Managua.

Exigimos al gobierno de Daniel Ortega que se respete a la integridad física y sicológica de Bayardo Siles y que se efectúe su liberación de forma inmediata.

¡Vivo se lo llevaron, vivo lo queremos!

We strongly denounce the arbitrary detention by police forces of the young student and LGBT activist Bayardo Siles from Matagalpa.  He was last seen in the border area between Nicaragua and Costa Rica at 10.00 am local time on 9 August 2018 and according to sources close to him he was taken to the Chipote (maximum security prison) in Managua.

We demand that the government of Daniel Ortega respect the physical and psychological integrity of Bayardo Siles and his immediate release.

¡Alive they took him, alive we want him back!

Today: Apoyo Internacional a la is counting on you

Apoyo Internacional a la Diversidad en Nicaragua needs your help with “Daniel Ortega: ¡Libertad ya para Bayardo Siles! Daniel Ortega: Freedom now for Bayardo Siles!”. Join Apoyo Internacional a la and 629 supporters today.