Petition update

Això només és l'inici d'aquesta lluita!

Núria Garcia Quera
Tornafort, Spain

Dec 13, 2015 — Només dos dies de signatures i ja superem les 5.600. Per què? Recollint el que escriuen les persones que hem signat, ens hem bolcat en aquesta petició perquè volem donar veu als éssers humans que fan coses a favor d’altres éssers humans, sense intenció de lucrar-se; perquè és immoral no donar la veu a algú que pot ajudar els altres en problemes de salut greus; perquè volem que la salut passi pel davant dels interessos polítics i econòmics; perquè volem una televisió pública al servei de les persones i no al servei de les multinacionals; perquè volem investigacions contrastades sobre qualsevol element de la natura que serveixi per a curar, encara que no en surti beneficiada cap empresa; perquè no volem estar manipulats i que se’ns oculti informació; perquè els malalts necessiten disposar de tota la informació per, després, decidir... Per tot això i molt més, sapigueu que això només és l’inici d’aquesta lluita!

Keep fighting for people power!

I'll power Change with $5 monthlyPayment method

Discussion

Please enter a comment.

We were unable to post your comment. Please try again.