Que no tanqui el servei de pediatria del CAP de La Sagrera

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 7.500!

Ens estan informant als veïns i veïnes del barri de La Sagrera que ens els propers mesos tancaran el servei de pediatria del Centre d'Atenció Primària i que possiblement ho portaran al Centre d'Atenció Primària del Passeig Maragall, allunyat del barri i molt saturat, o a Casernes de Sant Andreu, a l'altra punta del districte.

Al CAP de La Sagrera ja van treure algunes especialitats i hem de marxar fora. Estem farts que al nostre barri cada cop tinguem menys serveis i que ens haguem d'anar a altres llocs de la ciutat.

A Barcelona la planificació i ordenació de serveis i centres sanitaris és competència del Consorci Sanitari de Barcelona, en el qual el 60% dels seus membres són de la Generalitat i el 40% de l'Ajuntament de Barcelona. Per tant, les dues administracions són igual de responsables i exigim tant a la Generalitat com a l'Alcaldessa Ada Colau que no ens tanquin el servei de pediatria.

---------------------------------------------------------------------------

Nos están informando a los vecinos y vecinas del barrio de La Sagrera que en los próximos meses cerrarán el servicio de pediatría del Centro de Atención Primaria y que posiblemente lo llevarán al Centro de Atención Primaria del Paseo Maragall. alejado del barrio y muy saturado, o a Casernes de Sant Andreu, en la otra punta del distrito.

En el CAP de La Sagrera ya nos quitaron algunas especialidades y nos tenemos que marchar fuera. Estamos hartos de que en nuestro barrio cada vez tengamos menos servicios y que nos tengamos que ir a otros lugares de la ciudad.

En Barcelona la planificación y ordenación de servicios y centros sanitarios es competencia del Consorcio Sanitario de Barcelona, en el que el 60% de sus miembros son de la Generalitat y el 40% del Ayuntamiento de Barcelona. Por eso, las dos administraciones son igual de responsables y exigimos tanto a la Generalitat como a la Alcaldesa Ada Colau que que no nos cierren el servicio de pediatría.

Hoy: Maria cuenta con tu ayuda

Maria Diaz Lopetegui necesita tu ayuda con esta petición «Consorci Sanitari de Barcelona: Que no tanqui el servei de pediatria del CAP de La Sagrera». Únete a Maria y 5.501 personas que ya han firmado.