Escola Pública i de Proximitat a Barcelona

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 1.000!

Un important nombre de famílies ens hem quedat sense plaça de P3 a les escoles públiques de de Barcelona. Això és consequència de la mala planificació per part de les institucions ja que els indicadors eren clars: augment de la natalitat i creixent demanda d’escola pública. Gent que volem una educació pública, perquè confiem que és la millor, i a prop de casa, al barri, per fer-hi vida, estem patint pel futur dels nostres fills!

La solució no és la concertada perquè hi ha un tema d’ideologia al darrera (la majoria són religioses) i a més, té un cost que les famílies no podem assumir. Creiem en l’escola pública i de proximitat i hi tenim dret!

Aquest any són els nostres fills, però podrien ser els vostres. Ajuda’ns a fer-ho possible!

@consorciedubcn i @ensenyamentcat busquem una solució?

Hoy: Mes Places cuenta con tu ayuda

Mes Places Eixample dret - Gracia Nova necesita tu ayuda con esta petición «Consorci d’Educacio de Barcelona @consorciedubcn i Departament d’ensenyament @ensenyamentcat: Escola Pública i de proximitat Eixample Bcn». Únete a Mes Places y 968 personas que ya han firmado.