Petición cerrada

Premio Príncipe de Viana para Berri Txarrak

Esta petición ha conseguido 1.161 firmas

Porque el rock es cultura. Porque Berri Txarrak acumula más de 20 años defendiendo el rock como forma de vida, llevando el euskera y el nombre de Navarra por todos los rincones del mundo. Porque sus canciones ya forman parte de la banda sonora de varias generaciones. Por todo eso y más, Akelarre Kultur Elkartea propone a Berri Txarrak como Premio Príncipe de Viana de la Cultura 2017.

Rock-a kultura delako.
Berri txarrak taldeak rock-a bizimodu bezala defendatzen 20 urte baino gehiago biltzen dituelako, euskara eta Nafarroako izena munduko txoko guztietara eramaten. Jadanik bere kantak belaunaldi desberdinen soinu-bandaren parte direlako. Hau guztia eta gehigoagatik Berri txarrak taldea 2017ko Bianako Printze Kultur sariarentzat proposatzen dugu.

Hoy: Akelarre Kultur Elkartea cuenta con tu ayuda

Akelarre Kultur Elkartea necesita tu ayuda con esta petición «Consejo Navarro de la Cultura: Premio Príncipe de Viana para Berri Txarrak Bianako printze saria berri txarrak taldearentzat». Únete a Akelarre Kultur Elkartea y 1.160 personas que ya han firmado.