Petición cerrada
Dirigida a Concello de Santiago de Compostela.

Todos os cidadáns de ben debemos recoñecer o heroico comportamento dos veciños do barrio de Angrois pola a axuda prestada aos feridos e falecidos no tráxico accidente ferroviario do tren Alvia que cubría a liña Madrid-Ferrol que se produxo o 24 de Xullo de 2013 no seu paso por dito barrio Compostelán. A súa coraxe e dignidade salvou deceas de vidas de nenos mulleres e homes, de maneira totalmente desinteresada, facendo todo o posible para socorrer as victimas ofrecendo todo o que tiñan nas súas mans, chegando a poñer en perigo as súas propias . Exemplo extremo de bondade e humanidade.

Esta petición fue entregada a:
  • Concello de Santiago de Compostela.

Javier Rey Varela ha iniciado esta petición con solamente una firma y ahora la petición ha conseguido 827 personas que la apoyan. Inicia una petición tu mismo para crear los cambios que quieres ver.

Hoy: Javier cuenta con tu ayuda

Javier Rey Varela necesita tu ayuda con esta petición «Concello de Santiago de Compostela: Levantamento dun monumento na honra dos veciños de Angrois». Únete a Javier y 826 personas que ya han firmado.