Petition Closed
Petitioning Concello de Oleiros

A fachada marítima do Porto de Santa Cruz é un dos espazos máis singulares do Concello de Oleiros. As vistas ao castelo, á cidade da Coruña, á desembocadura da ría... convértena nun importante punto de interese social e turístico, sendo un motor económico para o concello e fonte de lecer de visitantes e residentes.

A demolición do antigo hotel Maxi amosou unha riqueza que levaba moitos anos oculta, e que agora quérennos quitar de novo. As modificacións urbanísticas aprobadas recentemente facilitarán a construción dun enorme edificion que privará ao pobo dunha das súas meirandes riquezas.

This petition was delivered to:
  • Concello de Oleiros

Santa Cruz Aberta ao Mar started this petition with a single signature, and now has 286 supporters. Start a petition today to change something you care about.

Today: Santa Cruz is counting on you

Santa Cruz Aberta ao Mar needs your help with “Concello de Oleiros: Queremos que a finca do Maxi se recupere definitivamente para uso público, deixando libre a visión na fachada marítima do Porto de Santa Cruz.”. Join Santa Cruz and 285 supporters today.