Petición cerrada
Dirigida a Concello de Oleiros

A fachada marítima do Porto de Santa Cruz é un dos espazos máis singulares do Concello de Oleiros. As vistas ao castelo, á cidade da Coruña, á desembocadura da ría... convértena nun importante punto de interese social e turístico, sendo un motor económico para o concello e fonte de lecer de visitantes e residentes.

A demolición do antigo hotel Maxi amosou unha riqueza que levaba moitos anos oculta, e que agora quérennos quitar de novo. As modificacións urbanísticas aprobadas recentemente facilitarán a construción dun enorme edificion que privará ao pobo dunha das súas meirandes riquezas.

Esta petición fue entregada a:
  • Concello de Oleiros

Santa Cruz Aberta ao Mar ha iniciado esta petición con solamente una firma y ahora la petición ha conseguido 285 personas que la apoyan. Inicia una petición tu mismo para crear los cambios que quieres ver.

Hoy: Santa Cruz cuenta con tu ayuda

Santa Cruz Aberta ao Mar necesita tu ayuda con esta petición «Concello de Oleiros: Queremos que a finca do Maxi se recupere definitivamente para uso público, deixando libre a visión na fachada marítima do Porto de Santa Cruz.». Únete a Santa Cruz y 284 personas que ya han firmado.