Petition Closed

This petition had 1,146 supporters

The Northern 8 football series is an effort to evolve Canadian College football into a truly national competition, while creating a game of the week on national television. It is an effort to grow amateur football in all parts of Canada.

La série de football Northern 8 est un effort pour faire évoluer le football universitaire canadien vers une réelle compétition nationale tout en présentant un match de la semaine télévisé à une audience nationale. C'est un effort pour faire croître le football amateur dans toutes les régions du Canada.

You can be a part of making the long overdue idea of a national conference come true via your endorsement as a fan, player, coach, parent or administrator.

Vous pouvez contribuer à l'idée de finalement avoir une conférence pancanadienne en endossant cette pétition en tant que fan, joueur, entraîneur, parent ou administrateur.

Today: Jim is counting on you

Jim Mullin needs your help with “CIS Football Schools: Engage in discussions to start the #Northern8 football series/SIC: Parlez au # Northern8”. Join Jim and 1,145 supporters today.