Catalunya, nou Estat d'Europa #DUI @parlament_cat #CatEstatEU

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 15.000!

Tots els ciutadans i ciutadanes que habiten un territori tinguin el dret a decidir el que volen per al seu territori i que cap llei o polític estigui mai per sobre de la voluntat d'un poble. Vàlid per a tots els territoris!

Catalunya és Nació des de l'11/09/878. Catalunya és una nació solidària que es deixa estimar, una nació humil que atrapa, una nació que se sent i on flueixen molts sentiments.

Som una societat plural, moderna, treballadora, molt tossuda i lluitadora, qui viu o ha viscut a Catalunya sap bé que és un lloc molt especial i un territori de pau.

La nostra identitat col·lectiva ens empeny a desitjar i voler tenir el nostre propi Estat, a governar-nos per nosaltres mateixos, a descobrir les nostres possibilitats, a voler exercir nous projectes, a créixer com a societat amb nous reptes i poder fer coses que ara no les podem desenvolupar per avançar, per això, volem tenir el nostre propi Estat català i que la nostra nació se senti lliure, que el carnet posi Catalunya nacionalitat catalana, en definitiva que no siguin tercers els que ens governin i decideixin per nosaltres.

Reflexions per als espanyols, com se sentirien els que són i se senten espanyols, si tinguessin imposada la nacionalitat catalana i que fossin els catalans els que decidissin per tots els espanyols, que els hi suspenguessin els projectes i les lleis, els hi obliguessin a parlar català i no poguessin decidir res important per a Espanya sense el consentiment de Catalunya. Els espanyols haurien de provar la seva pròpia medicina abans de donar lliçons morals i sentir en pròpia pell les seves contínues amenaces de la por. Que farien si no poguessin marxar de l'Estat català sense rebre cops de porra com a seducció o un boicot als seus productes. Els hi agradaria?, no veritat, aleshores si us plau, respectin els nostres desitjos de llibertat.

La Constitució està esgotada, la veritat mai ha funcionat bé, ja que solament empara els desitjos i llibertats de la part espanyola i no els desitjos de la part catalana, fent que la unió sigui forçada i injusta, ja que tots som persones en igualtat de drets i aspiracions col·lectives.

Estem cansats de les amenaces del "155" i d'escoltar repetidament la paraula "seny" (cordura) inventada per Espanya per controlar i frenar els anhels dels catalans.

La nostra independència és trencar amb l'Estat actual per tenir un de propi. Els mecanismes de l'Estat protegeixen la Constitució i impedeixen que cap territori pugui independitzar-se, en el cas català, només podem marxar de forma unilateral i si la majoria dels ciutadans de Catalunya ho vol, no tenen forma d'impedir-ho.

Els canvis importants i que afecten tota la població sempre requereixen 2/3 per ser vàlids i reconeguts.

• 2/3 del Parlament de Catalunya.
  • Una àmplia majoria del poble (68% o més).

Declaració unilateral d'independència perquè la nació catalana pugui constituir-se un nou Estat d'Europa i amb la intenció de tornar a ser membre de la UE.

Petició ciutadana al Parlament perquè Catalunya es proclami un nou Estat d'Europa via DUI del Parlament.

El teu suport és molt important. Gràcies per signar!

Petició ciutadana al Parlament. TW @PeticioCatEstat

Hoy: Peticions cuenta con tu ayuda

Peticions #CatEstat necesita tu ayuda con esta petición «Catalunya, nou Estat d'Europa». Únete a Peticions y 13.710 personas que ya han firmado.