Catalunya, nou Estat d'Europa via DUI

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 15.000!

Tots els ciutadans i ciutadanes que habiten un territori tinguin el dret a decidir el que volen per al seu territori i que cap llei o polític estigui mai per sobre de la voluntat d'un poble.

Catalunya és nació des de l'11/09/878. Catalunya és una nació solidària que es deixa estimar, una nació humil que atrapa, una nació que se sent i on flueixen molts sentiments.

Som una societat plural, moderna, treballadora, molt tossuda i lluitadora, qui viu o ha viscut a Catalunya sap bé que és un lloc molt especial i un territori de pau.

La nostra identitat ens empeny a desitjar i voler tenir un Estat propi, a governar-nos per nosaltres mateixos, a descobrir les nostres possibilitats, a voler exercir nous projectes, a créixer com a societat amb nous reptes i poder fer coses que ara no les podem desenvolupar per avançar, per això, volem tenir l'Estat català i la nació en plena llibertat.

Reflexions per als espanyols, com se sentirien els que són i se senten espanyols, si tinguessin imposada la nacionalitat catalana i que fossin els catalans els que decidissin per tots els espanyols, que els hi suspenguessin els projectes i les lleis, els hi obliguessin a parlar en català i sense el consentiment de Catalunya, no poguessin mai decidir res important per a Espanya. Que farien si volguessin decidir marxar i rebessin cops de porra com a seducció o un boicot als seus productes.

La Constitució està esgotada, la veritat mai ha funcionat bé, ja que solament empara els desitjos i llibertats de la part espanyola i no els desitjos de la part catalana, fent que la unió sigui forçada i injusta en el principi d'igualtat.

Estem cansats de les amenaces del "155" i d'escoltar repetidament la paraula "seny" emprada per Espanya per controlar i frenar els anhels dels catalans.

La nostra independència és trencar amb l'Estat actual per tenir un de propi. Els mecanismes de l'Estat protegeixen la Constitució i impedeixen que cap territori pugui independitzar-se, en el cas català, només podem marxar de forma unilateral i si la majoria dels ciutadans de Catalunya ho vol, no tenen forma d'impedir-ho.

Declaració unilateral d'independència per a proclamar Catalunya, nou Estat d'Europa. Signa la petició per donar suport i demanar al Parlament de Catalunya que declari la independència.

Gràcies per signar!

Petició ciutadana al Parlament. TW @PeticioCatEstat