Petición cerrada

Esta petición ha conseguido 5.129 firmas

La CUP es va presentar en aquestes eleccions amb un programa clarament independentista. Volem que compleixi el seu programa, i que no posí pals a les rodes per fer que aquest procés avancí. Volem demanar a la CUP, per començar, que investeixi al president Mas com a president de la Generalitat perquè creiem que s'ho mereix per mèrits propis (fets com el del 9-N, mirar abans per Catalunya que pel partit, etc.) i també perquè creiem que és l'únic polític que pot estar a l'altura de les circumstàncies i  es el que més ha arriscat pel procés.
Per això demanem que el president sigui el Mas, i que no faci cap pas endarrere en la seva promesa principal, aconseguir la llibertat per aquest país.

Hoy: Tots cuenta con tu ayuda

Tots Amb El President Mas necesita tu ayuda con esta petición «Candidatura d'unitat popular, Antonio Baños: Volem continuar amb el procés, i que el president Mas sigui el president que ens porti a la independència!». Únete a Tots y 5.128 personas que ya han firmado.