STOP THE KILLING OF STRAYCATS IN THE CITY OF BRUGES..IN BELGUIM

0 have signed. Let’s get to 7,500!

Vlaanderen Gent Brugge pakt uit met een zwerfkattenbeleid,maar in werkelijkheid belanden deze dieren aan hun eindstation..De katten komen in een donkere kamer met tralieskooien..De vloer is dus ook in tralies...Om de 3 dagen komt de beul voor het dodelijke spuitje..Euthanasie zou u denken..neen,dan krijg je 2 spuiten..Hier niet 1 in het hart,en verder moet ik jullie niet uitleggen,hoe deze dieren afzien tot de dood als gevolg.Ben Weyts moet met de laatste fase van zijn sterilisatieplan komen..Het steriel maken van alle huiskatten,zwerfkatten en asielkatten...En de zwerfkatten van Brugge een kans geven!!!

When it comes to cats,1+1=6,and sometimes more than twice a year.Overcrowded shelters can no longer cope with the influx of abandoned and found cats..Each year more than 10.000 cats are killed.We ask a catfriendly policy for stray cats in Bruges!!!

Today: myriam is counting on you

myriam vanden abbeelen needs your help with “Burgemeester Renaat Landuyt: STOP THE KILLING OF STRAYCATS IN THE CITY OF BRUGES..IN BELGUIM”. Join myriam and 6,925 supporters today.